WYSKUN 16 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) WItam, chciałbym sprawdzić ciśnienie paliwa w swoim AVJ. Dzwoniłem do 4 mechaników dziś i co drugi wogole nie wie co to manometr albo za sprawdzenie chcą 200 zl Dlatego sam chciałbym to zrobić i teraz pytanie: Jaki dokładnie manometr kupić (niech ktoś np marke i model zapoda) i jak mam to zrobić krok po kroczku jak wpiąć manometr na wąż przy listwie wtryskowej i gdzie to się znajduje? autko a4 b6 1.8t avj Dziekuje i pozdrawiam! znalazłem coś takiego, Będzie ok? http://allegro.pl/tester-miernik-cisnienia-sprezania-benzyna-10453-i6402819498.html Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez WYSKUN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 to miernik cisinienie sprezania kup to http://allegro.pl/tester-pomiaru-cisnienia-paliwa-benzyna-wtryski-i6442106089.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Byle jaki manometr byle sprawny że skala od 0 do 6-8 bar, podpinasz się pod listwę wtryskową, na końcu ma taki plastikowy korek odkrecasz go pod nim jest zaworek jak w oponie wykrecasz go (poleci paliwo) i podpinasz weżyk z manometrem i mierzysz podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYSKUN 16 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Byle jaki manometr byle sprawny że skala od 0 do 6-8 bar, podpinasz się pod listwę wtryskową, na końcu ma taki plastikowy korek odkrecasz go pod nim jest zaworek jak w oponie wykrecasz go (poleci paliwo) i podpinasz weżyk z manometrem i mierzysz podczas jazdy. dzięki Panowie, kupie i zrobie tak Byle jaki manometr byle sprawny że skala od 0 do 6-8 bar, podpinasz się pod listwę wtryskową, na końcu ma taki plastikowy korek odkrecasz go pod nim jest zaworek jak w oponie wykrecasz go (poleci paliwo) i podpinasz weżyk z manometrem i mierzysz podczas jazdy. Kupiłem, zmierzyłem pokazuje na zegarze ok 4.2 bara. Czyli raczej wszystko sprawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 No pisalem Ci ze po logach z paliwem wszystko ok.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYSKUN 16 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 No pisalem Ci ze po logach z paliwem wszystko ok. . To prawda,ale mam satysfakcje, że sam coś sobie sprawdziłem w autku i nie musiałem płacić kasy mechanikowi - partaczowi Dobrze, że jest to forum BTW a który blok w diagnostyce odpowiada za sprawdzenie czy wtryski dobrze podają paliwo? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Chyba nie ma takiego... najlepszy jest test wydajności robiony po wykręceniu ich z kolektora: https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8MURmRnZhYzNZLWM/view?usp=sharing Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter90 2 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) A do pomiaru ciśnienia paliwa jaką końcówkę potrzebuje? mam zestaw do mierzenia kompresji to bym tylko końcówkę kupił. Edytowane 29 Listopada 2017 przez dexter90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter90 2 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Po zapłonie mam 3.4-3.5 BAR, jak motor pracuje 4BAR, wszystko ok znaczy się. Pozdrawiam! Edytowane 1 Grudnia 2017 przez dexter90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomgt 2 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 odświeżam temat, mam problem z odpaleniem auto po dłuższym postoju i zastanawiam się czy po wymianie pompki paliwa przypadkiem nie ma nieszczelności na połączeniach. żeby wykluczyć taką opcje chciałbym sprawdzić ciśnienie czy spada w układzie po postoju. czy manometrem od kompresji silnika dam radę to zrobić? nie chcę wyciągać po raz kolejny raz pompki z baku, ostatnio wyciągałem żeby poprawić właśnie ewentualne nieszczelności i wydaje się że jest ok, ale sprawdzenie ciśnienia dało by pewność na 100% dodam że czasem auto pali od strzała, i tu chyba problemem mogą być świece ewentualnie cewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter90 2 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Oczywiście, że się da. Ja niedawno mierzyłem u siebie. Na listwie wtryskowej masz czarną nakrętkę, odkręcasz ją i zobaczysz wentylek taki jaki jest w oponach - także go odkręcasz, najlepiej podłożyć jakąś szmatkę bo kapnie kilka kropel benzynki. Co do samego oprzyrządowania. Kup sobie manometr, który ma zakres większy niż 5 bar - będzie dokładniejszy. Załatw sobie wąż o średnicy takiej jaką ma listwa i połącz z manometrem. Po drodzę daj też jakiś trójnik aby zamontować kranik do spuszczenia benzynki po pomiarze. Będę niedługo w domu to pokaże Ci jak ja to zrobiłem. EDIT: Sprawdź zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej. Ja 2 msc temu wymieniłem i dziś znowu bo padnięty. Sprężynka się rozsypała w środku. Kup najlepiej w ASO. Edytowane 4 Grudnia 2017 przez dexter90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomgt 2 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 manometr do pomiaru sprężania już mam, jak możesz to wyślij na priv. zdjęcie jak to połączyłeś. Zawór odmy mam z ASO, wymieniałem rok temu. Ewidentnie problem jest z brakiem paliwa albo iskry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter90 2 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) Już śmigam do garażu wracam za 10min W pierwszym zdjęciu jest zakuty wąż na końcówkę do listwy wtryskowej (to jest opcjonalnie możesz nałożyć wąż na listwę i ścisnąć opaską). Ten wąż dalej idzie do trójnika z kranikiem - to jest po to aby po pomiarze spuścić benzynę, która jest pod ciśnieniem minimum 3.5BAR, niedużo pójdzie tej benzynki, ale jednak coś. I potem od kranika idzie kolejny wąż do manometru. Najprościej możesz to zrobić tak - jeden wąż, jeden koniec nałożony na listwę a drugi wkręcony w manometr, ale po pomiarze musisz uważać jak będziesz to wszystko rozkręcał (podkładaj dużo szmatek aby miało co sączyć benzynkę). p.s pamiętaj o taśmie teflonowej aby gwinty uszczelnić jak będzisz już konstruował coś swojego. p.s2 Po zapłonie musisz mieć ~3.5BAR, po rozruchu 4BAR. Po 10min nie możesz mieć mniej niż 2.5BAR Edytowane 4 Grudnia 2017 przez dexter90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Kolego dexter90 jaka średnicę ma końcówka która wykręca się w listwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Gugu33 2 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 W dniu 28.01.2018 o 10:28, Tomek napisał: Kolego dexter90 jaka średnicę ma końcówka która wykręca się w listwę witaj, pobijam, jak jest ta końcówka co na foto do listwy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryks25 12 Opublikowano 20 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2019 Witajcie, pobijam bo mam pytanko. na listwie jest czarny korek, jego odkręcamy pod nim "wentylek". Ten wentylek też odkręcamy? U mnie ani drgnie na 1000 sposobów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michall51 2 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Witam. Po zapłonie mam 0 bar ciśnienia paliwa, a na zapalonym silniku 3.5-3.8 bara. Co może być zepsute, ze po zapłonie nie podaje ciśnienia? ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michall51 2 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca Teraz, michall51 napisał(a): Witam. Od jakiegoś czasu po nocnym postoju długo kręci zanim zapali... Jak już zapali to pozniej nie ma problemu Po zapłonie mam 0 bar ciśnienia paliwa, a na zapalonym silniku 3.5-3.8 bara. Co może być zepsute, ze po zapłonie nie podaje ciśnienia? ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca nic nie jest zepsute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michall51 2 Opublikowano 18 Marca Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2 godziny temu, Dev napisał(a): nic nie jest zepsute twierdzisz, ze po przekręceniu zapłonu nie powinno być ciśnienia paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się