dexter90

Pasjonat
  • Zawartość

    147
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O dexter90

    Informacje

    • Imię
      Damian
    • Lokalizacja
      Bydgoszcz

    Auto

    • Model
      Audi
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    405 wyświetleń profilu
    1. dexter90

      to na moje jakas sciema.
    2. dexter90

      Prawdopodobnie napinacz paska klinowego. Tylko podczas jazdy czy przy przygazówce też?
    3. dexter90

      Ma usunąć drugą sonde i co?
    4. dexter90

      Używka oryginalna. Bez dwóch zdań. Jak zresztą wszystko do audi. Najlepiej ori nowe, ale to wiadomo...
    5. dexter90

      To, że po nocy olej spływa z napinacza to normlane. Ja co prawda mam 1-2 sekundowy terkot, ale po 3-4 tygodniach postoju w garażu, ale normlanym jest, że trzeba poczekać, aż pumpa poda oliwe na samą górę.... Masz kiepski olej. Zrób płukanie, zmień na 5W40 i będzie lepiej. Z rana obroty osiąga normlanie?
    6. Witam, Od czasu do czasu wyskoczy mi błąd 16825 - Odpowietrznik zbiornika paliwa - nieprawidłowy przepływ - błąd sporadyczny. Czyli zawór N80, który cyka i ma się dobrze, bo robiłem VAG-iem test. Podejrzewam, że cofa mi się paliwo, zamontowałem przy listwie wtryskowej zawór zwrotny, czy jak pojeżdżę z tym trochę to coś się stanie?
    7. dexter90

      No widok Tatry jest rzadszy niż widok Malucha na naszych drogach..
    8. dexter90

      To powinieneś wiedzieć, że nawet stary trup z 25T, nie puści ci na Norweskim Fiordzie dyma..... Druga strona to taka, że ITD od dawna na to zwraca szczególną uwagę i ten przepis dla transportu nie jest czymś zaskakującym.
    9. dexter90

      Nie jeździłeś nigdy ciężarówką chłopie to nie nawiązuj bo aż płakać się chce......
    10. dexter90

      Czujnik temperatury z tyłu silnika.
    11. dexter90

      Seria. Nic nie grzebana.
    12. dexter90

      W takim wypadku zapalała by się kontrolka ciśnienia oleju bo to już dość poważny problem ze smarowaniem. Różnica 10stopni dla oleju silnikowego to w zasadzie żadna różnica. Mówimy o temp. + po nocnym postoju. Ja mam oleju zawsze prawie MAX i tu poziom u mnie nie ma wpływu.
    13. Witam, Na zimnym silniku mam problem z obrotami. Tematów na tym forum sporo o podbijających się obrotach z rana. Postanowiłem przed rozruchem sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Po pierwszym zapłonie pompka dała ~3bary, po drugim podała ~4.2 i spadło do ~3.8 (wtedy auto odpaliło normlanie). Stawiam, że utrudniony poranny zimny rozruch wynika z tegoż ciśnienia, ale proszę o rady czy ~3bary to ewidentnie za mało i jak sprawdzić jeszcze vagiem czy auto nie potrzebuje paliwa i czy nie wzbogaca się powietrzem. Chciałbym postawić na pompe paliwa i ją kupić za te 1200zł, mając jednak pewność, że ona nie domaga.
    14. dexter90

      Znowu chłodno i problem powrócił Będę walczył