Jump to content

dexter90

Pasjonat
  • Content Count

    147
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About dexter90

Informacje

  • First name
    Damian
  • Location
    Bydgoszcz

Car

  • Car model
    Audi
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

436 profile views
  1. Prawdopodobnie napinacz paska klinowego. Tylko podczas jazdy czy przy przygazówce też?
  2. Ma usunąć drugą sonde i co?
  3. Używka oryginalna. Bez dwóch zdań. Jak zresztą wszystko do audi. Najlepiej ori nowe, ale to wiadomo...
  4. dexter90

    Po 24h

    To, że po nocy olej spływa z napinacza to normlane. Ja co prawda mam 1-2 sekundowy terkot, ale po 3-4 tygodniach postoju w garażu, ale normlanym jest, że trzeba poczekać, aż pumpa poda oliwe na samą górę.... Masz kiepski olej. Zrób płukanie, zmień na 5W40 i będzie lepiej. Z rana obroty osiąga normlanie?
  5. Witam, Od czasu do czasu wyskoczy mi błąd 16825 - Odpowietrznik zbiornika paliwa - nieprawidłowy przepływ - błąd sporadyczny. Czyli zawór N80, który cyka i ma się dobrze, bo robiłem VAG-iem test. Podejrzewam, że cofa mi się paliwo, zamontowałem przy listwie wtryskowej zawór zwrotny, czy jak pojeżdżę z tym trochę to coś się stanie?
  6. No widok Tatry jest rzadszy niż widok Malucha na naszych drogach..
  7. To powinieneś wiedzieć, że nawet stary trup z 25T, nie puści ci na Norweskim Fiordzie dyma..... Druga strona to taka, że ITD od dawna na to zwraca szczególną uwagę i ten przepis dla transportu nie jest czymś zaskakującym.
  8. Nie jeździłeś nigdy ciężarówką chłopie to nie nawiązuj bo aż płakać się chce......
  9. dexter90

    Spadek temperatury

    Czujnik temperatury z tyłu silnika.
  10. W takim wypadku zapalała by się kontrolka ciśnienia oleju bo to już dość poważny problem ze smarowaniem. Różnica 10stopni dla oleju silnikowego to w zasadzie żadna różnica. Mówimy o temp. + po nocnym postoju. Ja mam oleju zawsze prawie MAX i tu poziom u mnie nie ma wpływu.
  11. Witam, Na zimnym silniku mam problem z obrotami. Tematów na tym forum sporo o podbijających się obrotach z rana. Postanowiłem przed rozruchem sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Po pierwszym zapłonie pompka dała ~3bary, po drugim podała ~4.2 i spadło do ~3.8 (wtedy auto odpaliło normlanie). Stawiam, że utrudniony poranny zimny rozruch wynika z tegoż ciśnienia, ale proszę o rady czy ~3bary to ewidentnie za mało i jak sprawdzić jeszcze vagiem czy auto nie potrzebuje paliwa i czy nie wzbogaca się powietrzem. Chciałbym postawić na pompe paliwa i ją kupić za te 1200zł, mając jednak pewność, że ona nie domaga.
  12. Znowu chłodno i problem powrócił Będę walczył
×
×
  • Create New...