Skocz do zawartości

dexter90

Pasjonat
  • Postów

    141
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dexter90

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

794 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dexter90

2

Reputacja

  1. to na moje jakas sciema.
  2. Prawdopodobnie napinacz paska klinowego. Tylko podczas jazdy czy przy przygazówce też?
  3. dexter90

    Problem z katalizatorami

    Ma usunąć drugą sonde i co?
  4. dexter90

    Problem z katalizatorami

    Używka oryginalna. Bez dwóch zdań. Jak zresztą wszystko do audi. Najlepiej ori nowe, ale to wiadomo...
  5. dexter90

    Po 24h

    To, że po nocy olej spływa z napinacza to normlane. Ja co prawda mam 1-2 sekundowy terkot, ale po 3-4 tygodniach postoju w garażu, ale normlanym jest, że trzeba poczekać, aż pumpa poda oliwe na samą górę.... Masz kiepski olej. Zrób płukanie, zmień na 5W40 i będzie lepiej. Z rana obroty osiąga normlanie?
  6. Witam, Od czasu do czasu wyskoczy mi błąd 16825 - Odpowietrznik zbiornika paliwa - nieprawidłowy przepływ - błąd sporadyczny. Czyli zawór N80, który cyka i ma się dobrze, bo robiłem VAG-iem test. Podejrzewam, że cofa mi się paliwo, zamontowałem przy listwie wtryskowej zawór zwrotny, czy jak pojeżdżę z tym trochę to coś się stanie??
  7. No widok Tatry jest rzadszy niż widok Malucha na naszych drogach..
  8. To powinieneś wiedzieć, że nawet stary trup z 25T, nie puści ci na Norweskim Fiordzie dyma..... Druga strona to taka, że ITD od dawna na to zwraca szczególną uwagę i ten przepis dla transportu nie jest czymś zaskakującym.
  9. Nie jeździłeś nigdy ciężarówką chłopie to nie nawiązuj bo aż płakać się chce......
  10. dexter90

    Spadek temperatury

    Czujnik temperatury z tyłu silnika.
  11. Fura ładna, ale lampy z przodu to typowa wieś..
  12. W takim wypadku zapalała by się kontrolka ciśnienia oleju bo to już dość poważny problem ze smarowaniem. Różnica 10stopni dla oleju silnikowego to w zasadzie żadna różnica. Mówimy o temp. + po nocnym postoju. Ja mam oleju zawsze prawie MAX i tu poziom u mnie nie ma wpływu.
  13. Witam, Na zimnym silniku mam problem z obrotami. Tematów na tym forum sporo o podbijających się obrotach z rana. Postanowiłem przed rozruchem sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Po pierwszym zapłonie pompka dała ~3bary, po drugim podała ~4.2 i spadło do ~3.8 (wtedy auto odpaliło normlanie). Stawiam, że utrudniony poranny zimny rozruch wynika z tegoż ciśnienia, ale proszę o rady czy ~3bary to ewidentnie za mało i jak sprawdzić jeszcze vagiem czy auto nie potrzebuje paliwa i czy nie wzbogaca się powietrzem. Chciałbym postawić na pompe paliwa i ją kupić za te 1200zł, mając jednak pewność, że ona nie domaga.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...