dexter90

Pasjonat
  • Zawartość

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O dexter90

    Informacje

    • Imię
      Damian
    • Lokalizacja
      Bydgoszcz

    Auto

    • Model
      Audi
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    380 wyświetleń profilu
    1. dexter90

      Ma usunąć drugą sonde i co?
    2. dexter90

      Używka oryginalna. Bez dwóch zdań. Jak zresztą wszystko do audi. Najlepiej ori nowe, ale to wiadomo...
    3. dexter90

      To, że po nocy olej spływa z napinacza to normlane. Ja co prawda mam 1-2 sekundowy terkot, ale po 3-4 tygodniach postoju w garażu, ale normlanym jest, że trzeba poczekać, aż pumpa poda oliwe na samą górę.... Masz kiepski olej. Zrób płukanie, zmień na 5W40 i będzie lepiej. Z rana obroty osiąga normlanie?
    4. Witam, Od czasu do czasu wyskoczy mi błąd 16825 - Odpowietrznik zbiornika paliwa - nieprawidłowy przepływ - błąd sporadyczny. Czyli zawór N80, który cyka i ma się dobrze, bo robiłem VAG-iem test. Podejrzewam, że cofa mi się paliwo, zamontowałem przy listwie wtryskowej zawór zwrotny, czy jak pojeżdżę z tym trochę to coś się stanie?
    5. dexter90

      No widok Tatry jest rzadszy niż widok Malucha na naszych drogach..
    6. dexter90

      To powinieneś wiedzieć, że nawet stary trup z 25T, nie puści ci na Norweskim Fiordzie dyma..... Druga strona to taka, że ITD od dawna na to zwraca szczególną uwagę i ten przepis dla transportu nie jest czymś zaskakującym.
    7. dexter90

      Nie jeździłeś nigdy ciężarówką chłopie to nie nawiązuj bo aż płakać się chce......
    8. dexter90

      Czujnik temperatury z tyłu silnika.
    9. dexter90

      Seria. Nic nie grzebana.
    10. dexter90

      W takim wypadku zapalała by się kontrolka ciśnienia oleju bo to już dość poważny problem ze smarowaniem. Różnica 10stopni dla oleju silnikowego to w zasadzie żadna różnica. Mówimy o temp. + po nocnym postoju. Ja mam oleju zawsze prawie MAX i tu poziom u mnie nie ma wpływu.
    11. Witam, Na zimnym silniku mam problem z obrotami. Tematów na tym forum sporo o podbijających się obrotach z rana. Postanowiłem przed rozruchem sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Po pierwszym zapłonie pompka dała ~3bary, po drugim podała ~4.2 i spadło do ~3.8 (wtedy auto odpaliło normlanie). Stawiam, że utrudniony poranny zimny rozruch wynika z tegoż ciśnienia, ale proszę o rady czy ~3bary to ewidentnie za mało i jak sprawdzić jeszcze vagiem czy auto nie potrzebuje paliwa i czy nie wzbogaca się powietrzem. Chciałbym postawić na pompe paliwa i ją kupić za te 1200zł, mając jednak pewność, że ona nie domaga.
    12. dexter90

      Znowu chłodno i problem powrócił Będę walczył
    13. dexter90

      Napiszę Ci tak. Na co dzień jeżdżę ciężarówką volvo 500 kuni. EcoDriving polega tam na tym, że głównie masz przewidywać ukształtowanie terenu i to co się dzieje przed Tobą. Widzisz sygnalizację? Puść nogę z gazu by w momencie kiedy kolumna pojazdów rusza, mieć jak najwyższą prędkość, aby na nowo nie bujać auta od 10km/h.. Jedzisz po równym i widzisz solidne wzniesienie? Przyspiesz na płaskim na możliwie najwyższym biegu, jeżeli jesteś załadowany żoną i dziećmi + bagaże zredukuj jeszcze na płaskim - nigdy pod górkę.. Klucz to utrzymywanie stałej prędkości i obrotów i unikać "klep w podłogę".. Rozpędzanie? Jak najszybciej, ale bez przesady...
    14. dexter90

      I jak? W chłodniejsze i wilgotne dni spokój?