Skocz do zawartości

KubaS1988

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KubaS1988

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Dęblin

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KubaS1988

2

Reputacja

  1. Pierwszy kontakt z programem STAGA. Coś można z tego wywnioskować?
  2. Auto odebrane. Podobno zostały wyczyszczone wtryskiwacze, według warsztatu to one powodowały że auto gaśnie. Ale jakoś Mnie to nie przekonuje ponieważ dalej pod obciążeniem podczas zmiany paliwa występują szarpnięcia. Jutro start na zimno wszystko zweryfikuje. Dodatkowo korekty z każdą wizytą coraz gorsze. Dwa logi zrobione dzisiaj 032 002-033 LPG
  3. W warsztacie bez żadnej jazdy po drodze. Spróbuje się odezwać bliżej weekendu. Póki co jeszcze ich odwiedzę, bo pojawił się następny objaw. Auto gaśnie przy przełączaniu na gaz gdy silnik jest zimny.
  4. Powodzenia :P To patrz teraz... 002-033 Miał byś ochotę Mi to wyregulować?
  5. Jutro jade niech poprawia ustawienia. A jak nie to moja ostatnia wizyta u Nich. Po ponownej regulacji wystarczy jak zrobię logi dynamiczne 002-033 na PB I LPG?
  6. Dziękuje. Jakoś Mnie to nie dziwi😀 Reszta ok? Przepraszam też za bałagan, zauważyłem że logi oddawałem z laptopa na innym koncie. A teraz na telefonie odpisuje z innego🤣
  7. KubaS1988

    UPG czy Turbo

    Czytam temat I aż sprawdziłem specjalnie dla Ciebie po długiej trasie tą rurę. Miękka na tyle że mogę ją całkowicie zacisnąć
  8. KubaS1988

    UPG czy Turbo

    A masz tam lpg? Może reduktor trafiony? Miałem taką usterkę.
  9. Mam tylko jedno zdjęcie. Lewa strona Evox R 2.0 żarnik Bosma. Prawa strona zregenerowany odbłyśnik jakieś dwa lata temu + jakiś stary żarnik Osram. Auto to Passat b5 fl bi xenon
  10. Ja tak robiłem. Sporo syfu tam było. Wszystkie przy okazji wymylem. Po złożeniu silnik musiał pochodzić ponad 20 minut na wolnych obrotach żeby wszystkie napełnily się olejem
  11. Też miałem po zrobieniu głowicy okolice 10 bar. Chociaż do mierzenia używałam taniego miernika z allegro, gdzieś przeczytałem że używając go z wkrecaną gumową przedlużką zaniża do 2 bar. Silnik przy tych wartościach chodził normalnie. Na zdj. Jak to wyglądało prze zrobieniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...