Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH] Dziwne zachowanie silnika (dymienie, leci woda) po uruchomieniu


RYSIU188

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)Lubie jak wiem ze wszystko w mojej a4 jest ok wtedy moge spokojnie spac :cool1:.A wiec moje watki na temat mojch problemow sa porozbijane, sprobuje od nowa wszystko opowiedziec .Mialem zapchana odme az nic nie bylo widac przez przewody chyba dosc dlugo, bo doszedlem do tego przez wyciek oleju spod uszczelek klawiatury,uszczelki zostaly wymienione i teraz mnie zastanawia czy sie cos jeszcze moglo uszkodzic jak bylo dlugo jezdzone z ta zapchana odmom?TERAZ MOJE PYTANIA (1) Ostatnio jak odpalalem silnik to jak troszke dodalem gazu to byla za mna chmura bialego dymu,dzisaj go odpalilem i przegazowalem to z tlumnika az mi woda leciala i po 15 minutch nagle przestal dymic i wody zero?(2) Dodajac gazu na maksa silnik dochodzi do 6500 obr i spada do 6000 i tak faluje?(3)Na wolnych obrotach silnik ma najpierw 900 i po chwili spada do 600?(4)Po rozgrzaniu silnika przybywa plynu chlodniczego?CZY TO NORMALNE.Moze miec to cos wspolnego z uszczelka pod glowica? Prosze o wypowiedzi :hi: [br]Dopisany: 15 Luty 2009, 13:43_________________________________________________ czy moge zastosowac cos takiego do bezyny? http://www.autokosmetyki.pl/stp_formula_do_czyszczenia_wtryskiwaczy_przywraca_moc_i_przyspieszenie_w_silnikach_benzynowych,p519.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co napisałeś można wynioskować ze ten preparat chcesz dolać do oleju,a to dodaje sie do benzyny w prpoprcji 1 opakowanie na około 60 litrów.Ja to stosuje tak raz na 6 miesięcy.Jakiś szczególnych efektów niewidać(moc i przyśpieszenie) ma to może tylko właściwości czyszczące.

Jeśli chodzi o biały dym to pewnie para z tej wody która sie zbiera w tłumiku,po rozgrzaniu wydechu odparowywuje i jest ok.Ja też tak mam.W moim aucie po odpaleniu mam 1300 obr.,po 5 min spada na 900 a po pełnym rozgrzaniu na okło 600,więc twój silnik zachowuje sie normalnie.Co do wysokich obrotów to o jle pamiętam Twój silnik ma odcięcie na 6300 obrotów(mój też-to prawie takie same motory).więc więcej sie nie wykręci,dlatego mu odcina zapłon,i gdy obroty spadną znów dostaje zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...