michalgp05 1 Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Witam. Opisze cala sytuacje. Kompresor zmieniony 3 miesiące temu na używany, cały okład wypłukany zmieniony dławik i parownik. Wszystko ładnie chodziło przez 3 miesiące. Któregoś dnia jadąc zaczęło się dymić z pod maski- skutek, stopilo pasek klimy. Po zakupie nowego paska i nowej rolki prowadzącej- napinacz, odpalam auto klima chłodzi działa "bajera, myślę problem z głowy " ale po 7 min pracy widać jak staje kompresor i topi pasek. Dodam ze kompresor jest bardzo gorący i nie hałasuje . Pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwak 1 Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 No albo masz za dużo czynnika w układzie i zalewa kompresor fazą ciekla albo kompresor do śmietnika pytanie czy przed założeniem nowego kompresora czysciles układ z opilkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalgp05 1 Opublikowano 19 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Tak cały układ był płukany, kompresor był kupiony używany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwak 1 Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Jak układ był plukany to ile oleju poszło?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalgp05 1 Opublikowano 20 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 nie wiem został napełniony razem z czynnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się