Gość oskaritto Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 Witajcie!licze na wasza pomoc :/ problem tego typu ,ze auto jezdzi jakby inaczej niz zwykle....po docisnieciu do np.3tys obrotow na dwojce wciskam sprzeglo zeby zmienic na 3ke a tu obroty ida o 200 - 300 w gore i jak zmienie bieg to szarpnie :/ chyba ze przeczekam moment jak znow zejda na mniejsze czyli dluzej trzymam sprzeglo wcisniete.... co ciekawe odlaczylem przeplywomierz nic sie nie zmienilo poza zapaleniem kontrolki od ESP z odlaczona przeplywka tak samo sie auto zachowywalo i nie wiem czy to wina tej przeplywki czy padla przy okazji i jak wymienie dalej bedzie to samo :/ jak myslicie ? vag i mechanik nic nie powiedzieli...przepustnica czyszczona , zaadaptowana i lipa :/ z gory dziekuje za szybka odpowiedz i powiedzcie czy tak moge przejechac jakies 800km bo czeka mnie wyjazd ktorego nie moge odlozyc na pozniej... czekam na newsy :hi: :hi: :wallbash: ;( dzieki wszystkim za odpowiedzi!! przepustnica po wyczyszczeniu i dalej jest to samo :/ : SILNIK 1.8T 163 KM 2002 ROK
meidzer Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Wiesz kolego ja mam to samo, przepływka po wymianie i przepustnica przeczyszczona i zaadaptowana i nadal lipa. Obroty nadal skaczą. Już czytałem kilka postów na ten temat i ma to większość silników ALT z przebiegiem powyżej 100k km
Gość oskaritto Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Wiesz kolego ja mam to samo, przepływka po wymianie i przepustnica przeczyszczona i zaadaptowana i nadal lipa. Obroty nadal skaczą. Już czytałem kilka postów na ten temat i ma to większość silników ALT z przebiegiem powyżej 100k km czesc!wlasnie mnie to zastanawia bo akcja nagle z dnia na dzien :/ bylo dobrze a jest lipa :/ i nie wiem czemu :/
gregory Opublikowano 21 Lutego 2009 Opublikowano 21 Lutego 2009 Wygląda na to, że sprzęgło ślizga. Ale trzeba by zrobić porządną diagnozę osprzętu silnika.
Gość oskaritto Opublikowano 24 Lutego 2009 Opublikowano 24 Lutego 2009 Wygląda na to, że sprzęgło ślizga. Ale trzeba by zrobić porządną diagnozę osprzętu silnika. dzieki gregory!! diagnoza byla...i ponoc wszystko okjeden blad byl ale to kabel ktory zgnil odpadl i cos tam nie tak bylo ale nie powiazane z tym.. :/[br]Dopisany: 21 Luty 2009, 20:00_________________________________________________znalzlem blad w kompie....czujnik pozycji sprzegla...jutro wymieniam i powiem czy pomoglo to moze ktos kto ma ten problem upora sie wkoncu z nim.P.S check nie swiecil tylko komp blad zanotowal...pozdrowki[br]Dopisany: 23 Luty 2009, 22:14_________________________________________________ DO WSZYSTKICH KTÓRZY MAJA PROBLEM Z OBROTAMI PO WCIŚNIĘCIU SPRZĘGŁA!! TEMPOMAT MOŻE WAM DZIAŁAĆ BO MI DZIAŁAŁ A OBROTY SZALAŁY PRZEZ CZUJNIK POZYCJI SPRZĘGŁA!! PROBLEM ROZWIĄZANY [bR] ZA 52ZŁ - Z ASO.!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się