samers 0 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 witam mam problem z moja b6 (2.0 benz). czujnik temperatury nie dziala poprawnie. po rozgrzaniu auta na postoju pokazuje temperature 90 po wyjechaniu na trase spada nawet do 50 czy 60 stopni. na postoju zauwazylem ze wiatrak sie nie wlacza. nastepna sprawa to: korek od oleju jest bialy, po przejechaniu okolo 20 kilometrow jest normalny (czarny) (plyn chlodzacy w normie, nie ubywa). jak wyciagam bagnet to na nim biale gluty. chce wymienic olej, zdjac miske zobaczyc co w niej bedzie dokladnie wyczyscic i zobaczyc co dalej. mam samochod od niedawna i sadze ze poprzedni wlasciciel chyba nie wymienial oleju. sprawdzalem vag- iem mam bledy od czujnika 2q16500, 17545 - mieszanka za uboga, 16804 - system katalizatora ponizej progu wydajnosci ( za mala opornosc). wracajac do czujnika temperatury co myslicie o tym? jesli chcialbym sam wymienic czujnik to gdzie go szukac czy moze to byc termostat tez? dlaczego wiatrak nie chodzi? prosze o pomoc i podowiedz co robic z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 W sumie to sam sobie odpowiedziałeś. wymień olej,czujnik temp. i termostat. Jak silnik niedogrzany to: wentylator się nie włączy, i możliwe jest pojawianie się białego nalotu na korku oleju i bagnecie. pojeździj potem trochę zagrzej parę razy konkretnie furkę patrz co się będzie działo i ewentualnie szukaj dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 termostat na bank a z czujnikiem narazie sie wstrzymaj zobaczysz po wymianie termostatu co sie bedzie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja77 1 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 biały korek od oleju to normalna sprawa gdy silnik jest niedogrzany,tak jak kolega wyżej napisal wymiana termostatu na100%,pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lancki 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 też tak miałem, termostat jest w tym silniku elekroniczny trzeba wymienić cały cena okołó 400PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 elektronicz też tak miałem, termostat jest w tym silniku elekroniczny trzeba wymienić cały cena okołó 400PLN termostat elektroniczny :shocked: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek0311 0 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Witaj Z temperaturą miałem ten sam problem na mieście jeszcze jak cie mogę ale jak w trasę to 60 st. W łodzi w serwisie 350zł jest elektroniczny nie jest tani ale nic się nie poradzi Na dniach wstawię fotki uszkodzenia mojego termostatu myślę ze u ciebie będzie to samo. Z wymianą nie jest aż tak strasznie. Ale wszystko po wymianie wróciło do normy i mimo wydanych pieniędzy jestem zadowolony temp 90 i ani drgnie. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się