Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4B6 quattro 3.0 ASN po deszczu przestał odpalać na benzynie


MaTeUsz1407

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy na tym forum więc proszę o wyrozumiałość. 
Mianowicie, od pewnego czasu jestem posiadaczem Audi A4 B6 3.0 quattro ASN benzyna+LPG firmy BRC z przebiegiem około 360tys. Do tego czasu nie miałem z nim żadnych problemów. Wczoraj wracając z pracy złapała mnie ulewa w trasie, normalnie wróciłem do domu postawiłem samochód w garażu po ok 2 godzinach normalnie bez problemów odpaliłem i pojechałem na zakupy, po zakupach wsiadłem do samochodu i odpaliłem, silnik pracował przez ok 20 sekund i zgasł, ponowna próba odpalenia na benzynie już się nie powiodła, rozrusznik dobrze kręcił ale jakby nie podawał paliwa... słychać po przekręceniu zapłonu że pompka działa, próbowałem jeszcze tak kilka razy bez żadnych rezultatów... z racji tego że silnik był dogrzany udało mi się przełączyć na tryb awaryjny LPG i samochód od razu odpalił i pracował bez zarzutów, nie wyświetlały się żadne błędy na fisie itp... po przełączeniu na benzynę silnik od razu gasł. Po powrocie do domu od razu sprawdziłem bezpieczniki i styczniki w podszybiu czy nie dostała się tam woda ale wszystko było suche. Więc ciężko zlokalizować mi problem pompki paliwa z baku jeszcze nie wyciągałem... Więc zwracam się do was z prośbą o pomoc może ktoś miał podobny problem i mógłby mi pomóc. Chciałbym jeszcze dodać że w tylnych drzwiach za pasażerem po przekręceniu zapłonu słychać od tego czasu jakby się zamek zamknął i otworzył, a przy kolejnych próbach odpalenia na fisie pojawił się czerwony komunikat BREMSE. Dziękuję za uwagę i wyrozumiałość.

Edytowane przez MaTeUsz1407
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bremse,to z niemieckiego hamulec-bąk.Ale ,co by to mogło być nie mam pojęcia.Jakby coś blokowało i wyświetlił w końcu taki komunikat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamki to problem tych samochodów , jak nie zimne luty to przewody do sprawdzenia. Rozebrać, wyjąć wiązkę i zamek sprawdzić. Na początku sprawdź pompę i filtr paliwa.  Z tego co się orientuje pompa w quatro jest pod siedzeniem pasażera a w ośce w bagażniku.

Do a4 pompy tylko w całości sprzedają ale można rozebrać wyjać wkład i dobrać po wymiarach w motoryzacyjnym. Temat pompy przerabiałem.  W miejscowym motoryzacyjnym udało się dopasować pompkę firmy QAP. Pamietaj aby zamiennik dawał 4 bary.

 

Edytowane przez gacek585
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za porady, wyciągnąłem pompę i okazało się że nie działa ale wymiana stycznika pompy o kodzie 219 rozwiązała problem. Samochód zaczął normalnie odpalać. Problem opalania rozwiązany. Jeśli chodzi o zamki okazało się że dostała się tam wodą... wystarczyło suszenie i problem się również rozwiązał. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...