Skocz do zawartości

gacek585

Pasjonat
  • Postów

    156
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gacek585

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gacek585

4

Reputacja

  1. Witajcie. Błąd jednak wraca co jakiś czas. Znalazłem jakiś PDF serwisowy w internecie odnośnie tego błędu. Tak opisują w tłumaczeniu: - Wyciek oleju przy głowicy cylindrów wokół regulatora wałka rozrządu - Wyciek oleju wokół napędu paska zębatego od regulatora wałka rozrządu - Uszczelki i/lub pierścienie uszczelniające regulatorów wałków rozrządu i/lub obudowy rozrządu mogą być nieszczelne - Wewnętrzne śruby regulatorów wałka rozrządu mogą mieć zmniejszony moment obrotowy. AUDI_2010-12-12_233356_a6.pdf
  2. I jak kolego z tematem? Poradziłeś sobie?
  3. A jednak jakby to powiedzieć się "ułożyło" Błąd wyskoczył dwa razy i się uspokoiło.
  4. Po wymianie przez warsztat wartości w grupie 93 to -1 15 16 0 po mojej korekcie 9 4 4 9. Poprzednie wartości w grupie 93 na których auto jeździło bez błędów przez 10 lat były w podobnych granicach.
  5. Witajcie. 10 lat jeżdżę audi z tym silnikiem i po raz drugi wymieniałem rozrząd. I co się okazało?, lepiej nie dotykać wariatorów i zrobić rozrząd na markera. Dlaczego? A dlatego że pierwszy raz 5 lat temu auto miało robiony rozrząd bez blokad, czyli marker i liczenie zębów na pasku i żadnych błędów przez kolejne 5 lat. Teraz zachciało się zrobić z godnie ze sztuką na blokadach z poluzowaniem kół zębatych i papa sypie błędami rozrząd 16399. Tragedia.
  6. Wydaje się normalnie, trochę wedle mnie którąś rolkę słychać. Zdejmij na chwile pasek klinowy i zobacz czy ucichło. Być może napinacz paska ćwierka. PS. LPG profesjonalnie poprowadzone :))
  7. gacek585

    Rozrząd,pompa oleju

    Witaj. W mojej małej miejscowości mechanik zawołał 350zł. za rozrząd. Na temat pompy nie pomogę.
  8. gacek585

    Wyjąca pompa paliwa

    Moja burczała od razu po odpaleniu.
  9. Doszedłeś co było? Zdejmij pasek osprzetu i sprawdz bez niego.
  10. gacek585

    Wyjąca pompa paliwa

    Wymieniaj póki jeszcze odpala. Ja czekałem i rano biegłem na autobus do roboty. Wymontowałem cały koszyk i wymieniłem wkład. W pobliskim sklepie motoryzacyjnym dobrali mi wkład. Koszt około 100zł.
  11. Witaj. Nie wiem czy dokładnie taki sam miałem dzwięk ale też cos podobnego przerabiałem. Na zimnym było ok ale po przejechaniu jakiegos odcinka piszczało. Wymieniłem płyn na ori i jak ręka odjął. Wcześniej miałem zalany zamiennik febi.
  12. Dzięki. Wychodzi że są klasy wagowej 6. Zamienników z sachs brak. A co będzie jakbym dał klasy wagowej wyższej? Bo widze że jest sachs dostępny 996 948 ale to jest klasa 8. W tej chwili mam podkładki dodane pod sprężyny bo tył siedział za nisko.
  13. Siemka. A orientujesz się może jakie zamienniki sprężyn na tył do WAUZZZ8E92A099509 Z tego co się orientuje to chyba są 3 niebieskie paski. Dzięki.
  14. Jakiś czas temu miałem też problem z wyciem wspomagania w chłodniejsze dni. Okazało się że opaska na wężu była luźna i czasami dostawało się powietrze.
  15. Ile czasu minęło od ostatniego grzebania w układzie? Ostatnio wymieniałem płyn i zanim układ się porządnie odpowietrzył minęło kilka dobrych dni. Efekt taki jak u ciebie niby już nie wyło a rano ruszam i buczy. Po jakimś czasie w końcu ustało. Zawsze rano jak masz wycie kilka razy kierownicą prawo lewo do oporu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...