Jump to content

mirek31071977

Pasjonat
  • Content Count

    386
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

44

1 Follower

About mirek31071977

Informacje

  • First name
    Mirek
  • Location
    STA

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2003
  • Engine
    3.0 V6
  • Engine code
    ASN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,586 profile views
  1. Jak wyżej.Wyboru za wielkiego już tu nie masz
  2. Spoko,ale to jest temat opon
  3. Odpuściłbym ze względu na wygląd chociażby.To po jakimś młodym gniewnym,co się lansował i nie oszczędzał tego auta.Cena spora.Ile byście chcieli za 2002?.
  4. Widzę,że już kupiłeś.Ja się sparzyłem na WRD4 z Rosji.Już to kiedyś pisałem.U żony w BEX Q po 2 sezonach lamely zaczęły się strzępić i zrywać.Jak ściągał z felgi,to na całej długości odkrywała się pi.... aż do drutów.2 śmietnik.Te 2 pozostałe dokulają się do końca.W zeszłym roku dokupiłem 2.Tak na razie musiało zostać.Ale teraz zacząłem już patrzeć na to,gdzie opona wyprodukowana.Dębice Frigo HP2 do mojego trafiłem"Made in Germany"
  5. Od razu strucel.Nie zobaczysz na żywo,to się nie dowiesz,co to jest.
  6. Syf bo?Masz 200 koni na start,często lepiej wyposażone od 1,8T i szybciej Q.Taniej kupujesz przez takie opinie,jak twoja.Robisz program i latasz na 250 konikach.Przy 1,8T większa cena zakupu plus kasa na dłubanie
  7. Też miałem 1,6 w B5.Nie jeździło się źle.Przez 9 lat oprócz rozrządu przy silniku nie robiłem kompletnie nic.Ale to było też ADPJest ok,jeśli potrzebujesz auta z punktu A do B.Jak koledzy wyżej już mówili B6 jest jednak cięższe od B5 i tu już jest pewnie gorzej.Nie jeździłem B6 z 1,6 więc nie wiem dokładnie.Potem przyszedł czas u mnie na B6 i musiało być Q w benzynie pod lpg.Więc silniki od 1,8T minimum.Mam BEX i ASN obecnie.ASN pociągnął sporo po kieszeni,ale z obu aut jestem zadowolony.A4 jest dosyć ciężkim autem i już wiem na przyszłość,że te okolice 200 koni musi mieć żeby przyzwoicie już jeździć.Jeśli w FWD tylko,to 1,8T jest wyborem optymalnym
  8. Pojeździj trochę.Pogoń go.U mnie przy normalnej jeździe nic się nie działo.Dopiero po ganiankach i powyżej 4 tysi obrotów zaczynało telepać,trząść i dziwnie buczeć w środku.Po zgaszeniu i nawet kilkuminutowym postoju już było ok znowu.Dwumasa ze sprzęgłem w ASN dobrze ponad 3 poleci,chyba,że umiesz sam zrobić.Wkładają też normalnie jednomas.Wtedy kilka stówek taniej.Ale ja się nie zdecydowałem.Jest dwumas,trudno trza wsadzić dwumas.
  9. To,że ty masz zadbane i myślisz,że i 35 byś za niego chciał,to twoja sprawa.Niejeden tu przepłacił,a i tak wtopił.A są i tacy,którzy kupili w normalnych pieniądzach i są zadowoleni.Pod koniec 2015 złapałem BEX 2004 w Q i nie golasa za 23.Startówka tylko z rozrządem i śmigane do dzisiaj już 75 tysi bez większego wkładu.Wtedy mówili,że 30 trzeba dać i szukali za tyle,bo niżej,to śmietniki.Nie był śmietnikiem i nie zostawia 4 śladów.Może i w Niemczech tyle czasem wołają ,ale te samochody najzwyczajniej nie są tyle warte już.To tylko zliftowane B6 z 1 BFB w dodatku do wyboru.
  10. Szczerze.24 za to i tak dużo.2020.B7 też już stare,ale ciągle wołają za to chorą kasę,BO MA 1,8T.Zakup, plus inwestycje,które chcesz,bądź musisz poczynić,to ci się i robi 10 do tego.Masz samochód może fajny,ale konstrukcyjnie prawie 20 letni.Najpierw mody,a potem gaz pod to.Jeśli kupujesz samochód na ładnych parę lat jeszcze do przyjęcia może,ale jak szybko zmieniasz bez sensu wyrzucanie kasy.Teraz za te 25,to już się pomału B8 łapie,albo A6 C6.Samochody nowocześniejsze i wygodniejsze.Szczególnie C6
  11. No pokaźna.Nowe zamienniki kosztowały mnie niecałe 2000.Za moje zapchane dostałem 440
  12. Jak jeszcze aktualne.Mam numer,ale nie rozdaję.Warsztat jest w Czeladzi na ulicy Dehnelów 2.Wjazd od ulicy Węglowej
  13. 15 za ALT.Komuś tu chyba przygrzało.Wystawiają to cenowo na równi z 1,8T i są ludzi,którzy to łykną.
  14. Dajcie spokój z tymi nowymi pierdziawkami..Stosunkowe drogie to,a jak zaczniesz dokładać,co byś chciał mieć,to już w ogóle.A koniec końców i tak nie będziesz miał kilku rzeczy nawet za dopłatą,które trafisz w starym B6.20 kafli to już za dużo za te auta.Sami forumowicze zaczęli to rozumieć i fajne egzemplarze w okolicach tych nawet 15 nie chcą się sprzedawać.Niemniej na B6 w 1,8T czy 1,9 w sline i jeszcze Q dalej jest spory popyt i ceny windowane.
×
×
  • Create New...