Jump to content

mirek31071977

Pasjonat
  • Content Count

    413
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

48

1 Follower

About mirek31071977

Informacje

  • First name
    Mirek
  • Location
    STA

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2003
  • Engine
    3.0 V6
  • Engine code
    ASN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,935 profile views
  1. Alko z silnikiem B&S.Miałem 10 lat.35 ar kilka/kilkanaście pokosów w roku.3 noże zajechane.Teraz muszę kupić nową,ale dlatego,że obudowa zgniła i nie ma sensu inwestować w to już.Silnik hula dalej.Zostawiłem go za Whiskacza znajomemu serwisantowi od kosiarek
  2. Inne koszta.Lepiej 1,8 i majątek władować żeby najpierw było fabryką 2,7.Dziwną politykę ludzie prowadzicie.
  3. To tą dobrą bazę znajdziesz na pewno kilka tysi taniej.Jakbyś miał blisko,to mógłbyś jeszcze podjechać zobaczyć,czy to warte.A tak nie ma sensu.Za 20,to bym patrzył za 2,7 Bit
  4. Wypucowany pod sprzedaż.Płock też ma złe opinie w sprzedaży samochodów.Fajny jest ze zdjęć,ale czy faktycznie dobry?Za dużo za to woła.Ten AWT w budzie C5 avant i Q to pewnie tak sobie jeździ.Trzeba by trochę dłubnąć
  5. Za b7 sporo,ale na sensowne B8 za mało
  6. I jak idziesz w V6,to 3,0 od razu..Te 2,7 takie trochę z tyłka.Osiągi niewiele lepsze od 2,0,a koszta eksploatacji,jak 3,0
  7. Długo go masz?Prawie na pewno to smok.Micha w dół.Czyszczenie.Porządna płukanka i dobry 5W-40..Long live,badziewny olej do tego i potem cyrk
  8. Jesteś nowy na forum,ale nie czytałeś wcześniej o tych silnikach?Nie zapoznałeś się z opiniami itd.?Jakaś historia serwisowa jest w aucie?Szykuj się na remoncik,bo to,co masz niestety jest normą.I żadnego Castrola.Wejdź na tematy i poczytaj o olejach
  9. I tu się kłania,że czarny,to jednak elegancki kolorek jest.U mojej żony miałem taki sam odprysk.Mam 5 ml lz9w.Nic nie polerowałem,tylko maznąłem i już tak 2 lata jeździ.Nawet nic nie widać.I nie wychodzi z powrotem.I tak samo traktuję wszystkie odpryski itp.Na twoim lakierze i innych,jaśniejszych takie coś może nie przejść i będzie widać.Chociaż w takim miejscu na 1 rzut oka też nikt pewnie nie zauważy.To by musiał wiedzieć i tam dokładnie popatrzeć.U mnie taką rysę bym też tak maznął i pewnie by było ok.
  10. Bo"kastrują"coraz bardziej te silniki.Że downsaizing,ekologia,ble,ble,to jeszcze idzie zrozumieć.Ale co oni mają z tym zabieraniem koników,to nie wiem.Teraz pojemności zostają,ale z mocą,co nowszy model,to mniej.Z tym się cofamy kilkanaście lat i więcej.Jakaś chora polityka
  11. Ostatnio jest"fajna pogoda"na ośkę i takie moce.Możesz dłubnąć,tylko ile tego potem na asfalcie zostaje,jak trzeba szybciej ruszyć,czy coś?I tak już inwestowałeś i dalej chcesz inwestować w moc,to zapodaj swapa na Q do tego i po temacie
  12. Chłopie są tematy.Szukaj i czytaj.Co chwila ktoś się rejestruje i od razu wali z takimi,czy innymi pytaniami,które już dawno zostały omówione.Ale po co?Każdy chce podane na tacy.Aż dziwne,że ktoś z moderatorów nie wywalił tego jeszcze do kosza.
  13. mirek31071977

    1.8t do 20tys

    Oba rzut beretem więc umawiaj się na oględziny.Mam identyczne wnętrze jak ta 1,tylko listwy"rybia łuska" do tego.Nie każdy chce jasny środek,ale w B6 fajnie to wygląda w tej tonacji.Skłaniałbym się ku tej 1 ze względu na q.Ta 2 znowu jest z gazem.Ale dla mnie przekombinowana przez właściciela.No i 325 nalot,to nawet przy 1,8T coś już może wyjść.Bierz kogoś z chłodną głową do zakupu.Kompa do tego i w drogę
  14. I najlepsze jest to,że można trafić tą Dębicę "made in germany".Ja mam takie,ale zimówki
×
×
  • Create New...