mirek31071977

Pasjonat
  • Zawartość

    355
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

32

1 obserwujący

O mirek31071977

    Informacje

    • Imię
      Mirek
    • Lokalizacja
      STA

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      3.0 V6
    • Kod silnika
      ASN
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    1269 wyświetleń profilu
    1. mirek31071977

      Zapewne.Żebyś się nie zdziwił jak to dwumas idzie sprawdzić.Wierz mi.I 1,8T w lpg będziesz jeździł taniej niż TDI i to po zwiększonej mocy.A,że 1,9 jest trwałym idiotoodpornym silnikiem,to w od groma egzemplarzy są roboty inne niż wspomniałeś.Podejście nie trzeba robić,bo jeździ.Polska
    2. mirek31071977

      I nie wiem czemu sądzisz,że 1,8T będzie wymagało więcej inwestycji niż TDI.
    3. mirek31071977

      Masz rację.Tylko mnie chodzi o to,że u nas przebieg/cena jest nie halo.Pewnie,że auto z dużym przebiegiem może być zadbane itd.Tylko taki samochód siłą rzeczy musi być/powinien tańszy.Wraz z przebiegiem rośnie też ryzyko wystąpienia poważnych awarii.Tego nasi sprzedawcy nie biorą pod uwagę.Takie A6 z przelotem 200 kosztowałoby tyle samo,co ten.Nie wiem,może się czepiam i jestem w błędzie,ale wystarczy popatrzeć ile kosztuje dany model z niskim przebiegiem,a ile z dużym na zachodzie.
    4. mirek31071977

      350 najechane,2004 i magia sline plus legenda 1,9.Na tym ludzie chcą zbić kokosy jeszcze.22 kafle.Wiem,że się kupuje auto,a nie cenę.Ale bez przesady.Przelot tez ma do ceny,tylko u nas wiecznie się woła drogo bez względu na przebieg.
    5. mirek31071977

      2,4 będzie droższy pod względem kosztów paliwa na bieżąco,a tak ewentualnie więcej płynów,cewek itp.Poza tym dobry silnik.Żona ma BEX.Instalacja BRC za 2800 i po 57 tysiach na gazie jest git.Tylko przeglądy co 15 tysi.Musi być dobry gaziarz i tyle.Ubezpieczenie między 1,8,a V6 w moim przypadku to tylko 100 różnicyPolecałbym jeszcze ASN,ale po ostatniej awarii też mi się już odechciało
    6. mirek31071977

      Ciekawe,że na suchym bagnecie nie wali kontrolki oleju?Silnik do uszczelnienia.To nie są duże koszty w porównaniu do tego,co może przynieść zaniedbany ASN.Ale,jak tak ktoś podchodzi do tematu samego oleju,to faktycznie szkoda zachodu na dalsze oględziny.ASN nie lubi wszelkich zaniedbań.A potem są cyrki
    7. mirek31071977

      Jakieś szczegóły?
    8. mirek31071977

      Normalna kasa za ten motor z automatem.18 latek.Dobrze nagrzać samochód.Pojeździć na wyższych obrotach.Potem komp.Bez ogarniętego mechanika nawet do ASN nie podchodź.Automat wiadomo wygoda,ale w tym przypadku osiągi podobne do 1,8T 163 ośki,a ze 3 literki więcej spalanie.Lipa
    9. mirek31071977

      U mnie też spaliny badają.I nie wiem czemu akurat,co 3-4 lata by miało iść 2,5 tysia na katy?I skąd ta cena?Do ASN dałem 1960 za komplet już z robotą.
    10. mirek31071977

      Ogłoszenia już nie ma.Jest felga sline,kiera,lewarek z biegów i fotele.Jest w książce na 100% E4J
    11. mirek31071977

      Gdzie ty tam widzisz wytarcia na 400 niby?Poza tym zużycie nijak ma się do faktycznego przebiegu.Pisałem już o tym nie raz.
    12. mirek31071977

      E90

      A ile ma wołać?Przelot 326.Ktoś normalny sprzedaje.Cena ma do przelotu też,ale w Polandii wiecznie wszyscy drogo wołają czy ma 150 czy 350 przelotu,kasa ta sama.Nie siedzę w BMW,ale sądzę,że takie E91 może być droższe w utrzymaniu od 2,4 w B6.I nie mam tu na myśli samego paliwa.
    13. mirek31071977

      Cena normalna.2003 i przelot pod 300.Ile za to ma wołać.Zobacz,co tam dokładnie było robione.Spalanie w A4 gazu na trasie 90% autostrada i prędkości 120-130.Czasem krótkotrwałe przyspieszenia do 200 wychodzi mi niskie 11 w lecie i 1-1,5 litra więcej zima.
    14. mirek31071977

      Komputery,mierniki i jeszcze rzeczoznawca do starego parcha?Spoko.W silnik nie wejdziesz.Usterki usuwane na bieżąco,regularne wymiany płynów.Nie upalałem,a i tak w końcu lipa.W starym aucie w każdej chwili coś się może urodzić,nawet jak wszystko na bieżąco pilnujesz i wymieniasz.Sprzedałbym chwile wcześniej i co?.Ktoś też jeździłby normalnie,ale padłoby na niego chwile po kupnie i szarpanie się?
    15. mirek31071977

      Co nie tak?Jak ktoś zmienia coś w aucie,to na ogół wrzuca elementy z nowszych modeli.Tu jest na odwrót.2 multi.Skrzynia o słabej opinii.Poczytaj trochę forum.Do 25 B7,to może być różnie.Na ogół motory/skrzynie o słabej opinii,albo ulepy.Ryzyko duże