Skocz do zawartości

mirek31071977

Pasjonat
  • Postów

    425
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O mirek31071977

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    STA

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

3167 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mirek31071977

13

Reputacja

  1. Nie ma sensu.Właśnie, że naprawa zgodnie ze sztuką. Kolega wie, jakie koszty to są? Równowartość ASN, bo za to 10 sprawne ciężko dostać. Swapy na 2,7 też już przeszły do historii. Za to 15 trzeba dziś liczyć, jeśli wszystko robi ktoś inny. I żeby to 1 raz ten blok. Na części, to trzeba najpierw mieć znajomego na złomowisku, co wystawi kwita na sztukę. A potem trochę czasu, placu i cierpliwości ze sprzedażą tych pierdół. Niesprawne B6 na grube naprawy są warte 3-4 i to jeszcze trzeba mieć szczęście. Tak to wygląda, czy się komuś podoba, czy nie. 20 letnie rzęchy. No, ale niektórzy wciąż wierzą i cenią, tą magię.😊Aaa, używany motor w dobrym stanie tak? Loteria. W to nie wejdziesz. Gwarancja rozruchowa. Rzecz używana, stara. Za chwilę szanse na to samo. Zrobiłem raz.. Po 60 tysiach, to samo. Wystarczy. Asn, Alt i 2,5 tdi. Za to, nawet sprawne, sensownych pieniędzy, nie weźmiesz.
  2. I jak? Może ktoś kupi na swapa, jakiś projekt. Ale groszowe sprawy. Te wszystkie firmy skupujace, będą ci proponować w cenie złomu. Przerabiałem temat rok temu z Asn i walnięty blokiem. . Tam jeszcze można było handlować coś, bo Q i skrzynia manualna 6.Z Alt nie ma za bardzo na czym. Najwyższa cenę dawali 3300.To był 2003.W końcu ulitowal się znajomy i dołożył 500.Zrobil i jeździ to auto dalej u kogoś. To są już stare trupy. Jakiekolwiek grube naprawy, przestają mieć sens.
  3. mirek31071977

    Cena auta

    Cudów się nie spodziewaj. Będą ci proponować cenę złomu. Przerabiałem temat jesienią z moim Asn z blokiem, jak to w nim bywa. Poszedł do człowieka, który da mu następne życie za 3800.Podejrzewam,że on mnie wybawil. Był jeszcze 1 koleś, co dawał 3300.Znajomy za podobną konfigurację do twojej, , ale auto miało problemy z odpalaniem, po zalaniu z nalotem 330 tysi, dostał 3500 i też tylko po znajomości.
  4. Nie jeden władował więcej, niż auto warte. Wiem coś o tym. I potem nie wiadomo ile chce jeden z drugim. Ale to tak nie działa Nigdy się nie zwróci, nawet część przy dłuższym użytkowaniu. B6 to stare auta już. Trzymają cenę, lecz bez przesady. Akurat za Alt trochę za dużo, szczególnie, że to 1 rocznik. Zobaczysz z czasem, jak na tym wyjdziesz użytkując go. Na razie się ciesz autem, jak śmiga i tyle.
  5. Po taniości?Przepłaciłeś i tak za to.Że mnie się taki kupiec jesienią nie trafił.Koledzy wiedzą,ile dostałem za mojego.A jeśli chodzi o silnik,to remont ASN wychodzi taniej,niż swap.Całego silnika nie ma sensuKot w worku.Lepiej poszukać coś z uwaloną górą,albo i sam blok.B6 jest już na tyle stare,że jakiekolwiek grube zabawy w tym stylu są bez sens uważam.Szkoda kasy.Jak już ktoś chce B6,to z innym silnikiem już w tym momencie.I jak wyżej,to bomba z opóźnionym zapłonem.Jest tutaj jeszcze sporo osób ,które tym jeżdżą.Moja rada.Jeśli odpukać,komuś pójdzie blok,a padnie decyzja o naprawie,to zrobić.I dosłownie chwilę pojeździć i gonić to w ....Bo się można podziwić,jak ja
  6. Za 3-4 napewno spokojnie ktoś weźmie.
  7. A ja też na razie mam to w... Tona kostki w lecie, tona po doplatach z taurona orzecha. Ponad 100 letnie drewno z rozbiórki chałupy sąsiada i będzie.Stary dom nieocieplony, parterowy z grubymi ścianami. Tylko moje 60 m2 do ogrzania.20-22 stopnie utrzymuje. Część po mamie robi teraz za spiżarnie. 5 stopni tam po tych mrozach. Wydzwaniają ci od pomp itd, ale nawet nie odbieram. Nie wiadomo w co iść na razie. Są inne wydatki na dom jeszcze. Fajnie, że są dotacje, ale i tak lwia część musisz wyłóż] na sam. Znajomi mają 150 m2 dom i pelet. Wiadomo, jakie teraz ceny tego. Tona na miesiąc mało. Nie wierzę, ze ogrzewanie takiego domu nawet tym drogim prądem nie wyjdzie i tak taniej. Jestem zarejestrowany na pgg. Ja będę palił w piecu maksymalnie długo, na ile będzie można w moim rejonie. Sąsiedzi ekologiczni już się zapowiedzieli, że jak będzie problem z prądem i gazem, to przyjdą do mnie się - grzać.
  8. Tak 1z to też demon prędkości. Abt z gazem wymienić na na ropę, co za chwilę będzie po 9 zeta. Świetna zabawa. Lepiej zrobisz jak ta b5 posprzedajesz na te klamoty.
  9. Może dwumas się odzywa?Ale to tylko zgadywanki.U mnie się ujawniało coś podobnego po ganiankach i wysokich prędkościach.I to był dwumas.Ale w ASN.
  10. Po kilku dniach od sprzedaży,już mam diagnozę.Tym razem płyn idzie na 5 cylinder.
  11. Jak masz gdzieś blisko,to też "Intecars".Takie rzeczy mogą mieć od ręki nawet.
  12. I ze słupków też już jestem wyleczony.Ten 1 raz kupiłem od prywatnego.Gościowi poleciał rozrząd i zawory pogięte na lewej głowicy.Wziąłem to całe za 2000.Oczywiście zleciłem rozebranie przed składaniem wszystkiego.Było ok.Góra moja i osprzęt.Pojeździłem niecałe 4 lata i replay.Jestem prawdopodobnie jedynym"szczęśliwcem" na tym forum,albo i w skali krajowej,że przerabia temat 2 raz.Myślę,że u nas każdy by zrobił i za chwilę pogonił.Ale ja chciałem jeździć i jeździć,a tu klops.
  13. Tylko ten słupek też by pasowało rozebrać,jak to tam wygląda.A potem jeszcze trzeba mieć czas i pojęcie,żeby opierdzielić to co zostanie dobrego,żeby coś odzyskać kasy.A akurat klamotów do tych rzęchów jest od groma wystawione.
  14. Dobra już mniej więcej wiem. Do kosztu silnika trzeba dołączyć np.Sprzęgło z dwumasem i skrzynia najlepiej też.Plus kilka" pierdół" z których się nazbiera pewnie następne kilka stów albo i 1000.Do tego robota.Ugotowani PL.Chyba będzie OLMET
  15. I jak tam kolego Tomku,bo temat się urwał?Po najmniejszej linii oporu,czyli sam blok 1000-1500 i porozbierać/poskładać/wymienić,co trzeba,to może się uda w 5 zmieścić.Ja przerabiam temat 2 raz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...