Jump to content

mirek31071977

Pasjonat
  • Content Count

    366
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

37

1 Follower

About mirek31071977

Informacje

  • First name
    Mirek
  • Location
    STA

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2003
  • Engine
    3.0 V6
  • Engine code
    ASN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,410 profile views
  1. Komora silnika,jakby z fabryki wyjechał
  2. Jak EXEO,to poszukaj ze starym dobrym 1,8T 150,a jeśli żona jeździ spokojnie,to za 1,6 też można patrzeć
  3. Kurcze znowu to samo.Nie można wejść do działu i poczytać?
  4. Chłopie weź i poczytaj.Wyżej cię nakierowali.99% nowo zarejestrowanych,chcących kupić Audi wyjeżdża od razu z podobnymi postami.Bo czeka,aż ktoś poda gotowe na tacy,choć temat był n-razy wałkowany.Jakbyś wiedział,co chcesz,to byś poczytał najpierw w silnikach.Każdy dział i model z wszystkimi motorami jest dokładnie opisany.Wady,zalety,bolączki itd.Ale po co szukać i czytać?Każdy,nawet najbardziej nieudany silnik,ma tu swoich użytkowników i zwolenników.Wystarcza ci 2,7 z multi,to bierz i nie marudź.Ale,jak jest do wyboru mocniejszy motor z lepszą skrzynią o podobnych kosztach utrzymania,to wybór jest oczywisty chyba?Dlatego tak napisałem w 1 moim poście.Typowy pan nowy,który po kilku odpowiedziach nic dalej nie przyjmuje do wiadomości i rozpoczyna atak
  5. Co drążysz jeszcze?Chcesz tipa?Rabbi ci powiedział.Koszty paliwa nie mają dla ciebie znaczenia.Opłaty te same,mocy więcej.A w ogóle te forum jest żeby je poczytać i samemu wnioski wyciągnąć też nie?Chwila zarejestrowany i już lecisz z takimi tekstami
  6. Jak idziesz w V6,to żadne 2,7 tylko 3,0 od razu
  7. Może być dwumas.U mnie było coś podobnego.Ale jak pogoniłem auto powyżej 4 tysi itp.Były drgania budy i telepania.Na postoju po zgaszeniu i odpaleniu po chwili coś takiego już bez innych oznak.Jazda normalna w życiu się nie połapiesz,że to dwumas.Ale niech się bardziej obeznani wypowiedzą,bo tak nie musi być u ciebie.Oby.I najlepiej kumaty mechanik,żeby na koszty nie naciągał
  8. Masz auto z profilu i 20 kafli?Jeśli tak,to dłubałbym na twoim miejscu swojego.To "tylko"modzone 1,8T w budzie B5.Dla mnie B5 jeszcze w tej kasie,to tylko S4
  9. 14-15,jeśli jest,tak jak piszesz powinieneś jeszcze za to wyhaczyć.
  10. Gdyby to był BEX,albo ASN w Q,to skrzynia na bank 6.Tutaj nie wiadomo,ale BFB w avancie,strzelałbym,że też jednak 6.Po tych zdjęciach dokładnie nie widać.Jeśli zrobił cofkę koło 50,to już czerwona lampka
  11. Dokładnie.Na zdjęciach już wygląda nieciekawie.Na żywo będzie tylko gorzej.Ale na legendę 1,8T w Q jakiś jeleń tą 8 położy.
  12. Teraz jest okres wakacji,urlopów.Ludziom w głowie wypoczynek i wydają kasę na upragniony relaks.Do aut wrócą jesienią.Poza tym coraz trudniej akceptują fakt,że w związku z coraz gorszą jakością nowych modeli na "nastoletni"samochód tej klasy trzeba położyć 20
  13. Ale pisze,że pierwszy właściciel od nowości
  14. Za dużo kombinujecie z tymi olejami.Jak coś jest dobre,to po co zmieniać?Ja mam BEX 4 lata.Po kupnie zalałem LMSHT 5W-40 i wymiany,co 10.Zużycie 0,3-0,5 między wymianami.Do ASN po remoncie też go zalałem.Po 4 tysiach trzyma stan.Ten sam olej na 2 auta.Trochę na dolewki i gra
  15. W BFB okolice 190-195 koni.Dzięki lepszemu niutonowi po tym powinien jeździć lepiej od serii BEX.Mam ASN dla porównania i BEX serię.ASN jeździ wyraźnie lepiej.BEX po programie na 210 będzie już szybszy.Realnie,po wywaleniu kata i DP w BEX osiągniesz te 225-230 koni i niuton okolice 330.
×
×
  • Create New...