Jump to content

mirek31071977

Pasjonat
  • Content Count

    359
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

34

1 Follower

About mirek31071977

Informacje

  • First name
    Mirek
  • Location
    STA

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2003
  • Engine
    3.0 V6
  • Engine code
    ASN
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,357 profile views
  1. mirek31071977

    Pomocy

    Facet zarejestrował się.Zadał te pytanie i słuch po nim zaginął.Od 3 tygodni cisza.Ani linków,ani innych pytań.Zaistniał 1 dzień i to by było na tyle
  2. I co z tego?Ile jeździsz żeby na to patrzeć?4,2 nie,bo spalanie.TDI nie,bo za krótkie odcinki.Jednocześnie ma to jechać i dużo miejsca,ale też budżet ograniczony.A4 nie do końca z miejscem i na 1,8T mało i dojechane.Tylko C5 z 2,8 ci w tym układzie zostaje.
  3. Krótkie dystanse,przestrzeń i żeby"jakoś"już się odpychało plus taki budżet?Te kryteria spełnia tylko A6 C5 2,8A nawet zastanowiłbym się nad 4,2 przy takich przebiegach.
  4. Nie wiem,czy jest sens brać 8L z 2003,jak już szło w tym samym roku nowocześniejsze 8P.1,6 w lpg na "woła roboczego" będzie w sam raz.Jak kolegę stać,może poszukać 3,2.Ale tego jest,jak na lekarstwo i ceny kosmos
  5. Trochę poinwestował,a teraz mu się już nie chce?Co wywnioskujesz z przejażdżki,jak auto ma taka usterkę?Wydechy wiocha
  6. Zwykłe 1,8T w ośce z początku produkcji.Normalna kasa.
  7. Poczytaj o instalacjach.Co,kto ma.Ja mam 1,8T na BRC i 3,0 ASN na Stagu.Oba auta chodzą fajnie i bez problemów.Bardziej chodzi o kumatych gazowników niż samą instalację.W Landi Renzo,tudzież BRC "przepłacasz"niejako za samą markę.Pakują jeszcze Lovato do V.Poszukaj dobrych ogarniętych gazowników,którzy ci to założą na STAGU i będzie git.
  8. ASN.Ale to temat rzeka.Poszukaj tego 1,8T.Powodzenia.
  9. Bo wszyscy się nauczyli,że 1,8T jest takie super i poszukiwane,to sobie wołają ile pasuje,bo i tak,to ktoś kupi dla tego motoru.Czy padlina,czy nie.A on tez potrafi pociągnąć po kieszeni.Żona ma BEX i po 60 tysiach przejechanych,w końcu 4000 trzeba było wrzucić w teoretycznie "auto bez wkładu".Chcesz tyle wybulić,twoja sprawa.Handlarze duże te przebitki mają.22 to bym miał ciężko wziąć za ten od żony.Nie jest w sline i avant,ale w fajniejszym wyposażeniu i gazie.To starocie czasami potrafią wygenerować koszty przyprawiające o ból głowy,a wysoka cena zakupu nie gwarantuje ci u nas niestety niczego
  10. To się już staje nudne.BEX w kawałku sline,Q i szukanie jeleni,którzy dalej będą bulić ponad 20 za te stare padliny.22,a gdzie tylko sama "startówka"do tego.I żeby to tylko startówka była..Dojdzie kilka "pierdół"może gaz i się 30 robi,jak nic.
  11. mirek31071977

    Pomocy

    Rejestracja?I pach-standardowe pytanie.Nic się nikomu nie chce szukać i poczytać
  12. Tylko 1,8T tu masz.1,6 jeszcze,jak coś chcesz targać na tym haku,to słabo,a 2,0 ALT chleje olej.
  13. mirek31071977

    Audi S4 B7

    Różnica wagi plus zamulacz tip,plus znaczący wzrost niutona w takim 2,0T,to 50 kilka koników przewagi nie wystarczy
  14. 2-2,5 litra między wymianami,to brał mój przy przebiegu 220, dopóki mi blok nie pękł,a po rozebraniu okazało się,że mam porysowany 1 i 6 cylinder.Więc bez szału u ciebie,jak na polską historię i taki przebieg.Butla wchodzi 67.Ktoś nie dopilnował przy montażu.Fajny egzemplarz,ale cię poniosło.Nigdy nie odzyskasz tego,co włożyłeś,choć widzę próbujesz.Powodzenia w sprzedaży.
  15. W B5 ,to byś dopiero miał dylemat.Tam wszystkie benzyny były dobre.Gazik i naprzód,a nie ścioranego,kopcącego śmierdziela.
×
×
  • Create New...