Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pasowanie przedniego błotnika nie oryginalnego


cze-sit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przymierzam się do wymiany przedniego lewego błotnika. Mam pytanie do kolegów jak to jest z pasowaniem zamiennika.

Znalazłem ogłoszenie:http://sklep.kipard.pl/audi/415-blotnik-lewy-ocynkowany-audi-a4-b8-2007-2011-w-kolorze-lx7w-eissilber-metallic.html.

Co sądzicie o tym zamienniku? Może jakieś sugestie z własnego doświadczenia.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.09.2018 o 10:52, cze-sit napisał:

Witam, przymierzam się do wymiany przedniego lewego błotnika. Mam pytanie do kolegów jak to jest z pasowaniem zamiennika.

Znalazłem ogłoszenie:http://sklep.kipard.pl/audi/415-blotnik-lewy-ocynkowany-audi-a4-b8-2007-2011-w-kolorze-lx7w-eissilber-metallic.html.

Co sądzicie o tym zamienniku? Może jakieś sugestie z własnego doświadczenia.

Pozdrawiam.

Koledzy, to jak to jest z tymi zamiennikami? Nie wierzę, że wszyscy którzy wymieniali błotnik korzystali z usług ASO i za 1,5 tys./jak nie więcej/ wstawiali oryginały.

Zapraszam do dyskusji, przecież to nie jest temat tabu. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, pilKOZAK napisał:

używka oryginał ze szrotu, najlepiej w kolorze, tyle w temacie.

Witam, celowo pominąłem taką możliwość jaką kolega zasugerował. Wydaje mi się, że jak wstawiać to coś nowego, przynajmniej dłużej posłuży. Używka to jest dobre

rozwiązanie ale nie w audi a4b8, wiadomo z jakich względów. Może ktoś z forumowiczów co zakładali używki wypowie się ile one wytrzymywały. Temat otwarty, zapraszam do dyskusji. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2018 o 16:44, cze-sit napisał:

Witam, celowo pominąłem taką możliwość jaką kolega zasugerował. Wydaje mi się, że jak wstawiać to coś nowego, przynajmniej dłużej posłuży. Używka to jest dobre

rozwiązanie ale nie w audi a4b8, wiadomo z jakich względów. Może ktoś z forumowiczów co zakładali używki wypowie się ile one wytrzymywały. Temat otwarty, zapraszam do dyskusji. Pozdrawiam.

A co to a4 b8 to jakiś Maybach czy ciul wie co? Szukasz części w kolorze i po sprawie. Dużo lepsze rozwiązanie niż zamiennik. Zamiennik dobre rozwiązanie ale nie w a4 b8... ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, MaciekPL napisał:

A co to a4 b8 to jakiś Maybach czy ciul wie co? Szukasz części w kolorze i po sprawie. Dużo lepsze rozwiązanie niż zamiennik. Zamiennik dobre rozwiązanie ale nie w a4 b8... ? 

Witam, wszyscy podpowiadają aby szukać po szrotach bo to jest lepsze rozwiązanie. Może i racja. A ja się pytam, dlaczego? Czy faktycznie jest problem ze spasowaniem tego błotnika z całością? I wreszcie czy Maybach a4b8 nie zasługuje na coś nowego, dobrej jakości ale w niższej cenie? Rozmawiałem z kilkoma firmami co sprzedają błotniki pod kolor i co się okazuje, że pracy im nie brakuje więc zainteresowanie jest spore nie tylko w kraju. Ciekaw jestem ilu forumowiczów skorzystało z tej opcji a z różnych względów nie chcą się wypowiadać. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...