Skocz do zawartości

cze-sit

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cze-sit

Informacje

  • Imię
    Czesław
  • Miasto
    lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cze-sit

0

Reputacja

  1. Witam, osypała się pianka wygłuszeniowa na ścianie grodziowej za silnikiem. Mam pytanie, czy opłaca się zregenerować ten fragment blachy nr. 8K0819523G? Czy będą jakieś pozytywne tego skutki, czy zostawić tak jak jest. Pozdrawiam.
  2. Witam, proszę na podstawie fotek określić jaka to MMI? Dodam jeszcze, że napęd cd mam w schowku. Pozdrawiam.
  3. cze-sit

    Co to za klapka?

    Witam, przy okazji naprawy dmuchawy odkryłem dziwną klapkę. Umiejscowiona jest pomiędzy wlotem powietrza a dmuchawą. Jakie spełnia ona zadanie?
  4. Witam, wszyscy podpowiadają aby szukać po szrotach bo to jest lepsze rozwiązanie. Może i racja. A ja się pytam, dlaczego? Czy faktycznie jest problem ze spasowaniem tego błotnika z całością? I wreszcie czy Maybach a4b8 nie zasługuje na coś nowego, dobrej jakości ale w niższej cenie? Rozmawiałem z kilkoma firmami co sprzedają błotniki pod kolor i co się okazuje, że pracy im nie brakuje więc zainteresowanie jest spore nie tylko w kraju. Ciekaw jestem ilu forumowiczów skorzystało z tej opcji a z różnych względów nie chcą się wypowiadać. Pozdrawiam.
  5. Witam, celowo pominąłem taką możliwość jaką kolega zasugerował. Wydaje mi się, że jak wstawiać to coś nowego, przynajmniej dłużej posłuży. Używka to jest dobre rozwiązanie ale nie w audi a4b8, wiadomo z jakich względów. Może ktoś z forumowiczów co zakładali używki wypowie się ile one wytrzymywały. Temat otwarty, zapraszam do dyskusji. Pozdrawiam.
  6. Koledzy, to jak to jest z tymi zamiennikami? Nie wierzę, że wszyscy którzy wymieniali błotnik korzystali z usług ASO i za 1,5 tys./jak nie więcej/ wstawiali oryginały. Zapraszam do dyskusji, przecież to nie jest temat tabu. Pozdrawiam.
  7. U mnie kontrolka na FIS samoistnie przestała drażnić, widocznie ten typ tak ma. Błędów brak.
  8. nic z tych rzeczy, na początku też myślałem, że nie ma kontaktu i podłączyłem stary klocek i ten sam efekt.
  9. Nowe klocki mają w sobie czujnik, nic nie trzeba dodawać.
  10. Witam, zmieniłem tarcze i klocki z przodu i na desce wyświetla mi teraz żółtą kontrolkę bremstelung. Mam pytanie, czy system to odczytuje aby przez pierwsze 200km zanim klocki się dotrą pamiętać o mniejszej skuteczności hamulców? Sprawdziłem, na kompie nie ma żadnych błędów. Pozdrawiam.
  11. Witam, przymierzam się do wymiany przedniego lewego błotnika. Mam pytanie do kolegów jak to jest z pasowaniem zamiennika. Znalazłem ogłoszenie:http://sklep.kipard.pl/audi/415-blotnik-lewy-ocynkowany-audi-a4-b8-2007-2011-w-kolorze-lx7w-eissilber-metallic.html. Co sądzicie o tym zamienniku? Może jakieś sugestie z własnego doświadczenia. Pozdrawiam.
  12. Witam. Już po naprawie i jest błoga cisza bez żadnego buczenia. Zaprosiłem zięcia do pomocy i co się okazało, okazało się, że to łożysko wyje ale w KOLE. Wcześniej byłem u mechanika na podnośniku i ON stwierdził stanowczo- skrzynia do naprawy. Drugi mechanik z innego warsztatu wykonał jazdę próbną i potwierdził diagnozę. Piszę to, aby przestrzec wszystkich przed nadmiernym zaufaniem do tego co mówią mechanicy. Temat z wyjęciem skrzyni z auta pozostaje nadal otwarty, może się komuś przyda. Zachęcam do wpisywania swoich uwag i spostrzeżeń. Pozdrawiam.
  13. Witam. Podejrzewam, że się skończy na wymianie łożyska stożkowego w mech. różnicowym. Reszta skrzyni jest OK więc wymiana mija się z celem.
  14. Witam, mam problem z wyjącą skrzynią a raczej mechanizmem różnicowym. Po swiętach planuję wyjęcie skrzyni. Stąd moja prośba do znawców tematu jak się za to zabrać po kolei, może są jakieś niuanse aby praca była przyjemniejsza i człowiek się nie potrzebnie narobił. Ogólnie to mam orientację,ale są też niejasnośći jak rozłączyć sprzęgło i lewarek, czy przy wyciąganiu potrzeba podlewarować silnik z przodu. Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję. Pozdrawiam. PS Zdrowych i pogodnych świąt.
  15. Tak ma być, otwór w nowym ramieniu jest gładki a ponieważ wykonany jest z miękkiego stopu to przy skręceniu przyjmuje wzór frezów z trzpienia. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...