kominx 0 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ecf35ce846ac87a0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/742faf9b01ab2356.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da40801897f1bcac.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6cc763f077ad8d0f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54f99b03571c6a2a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c72ceafa27f84457.html Byly czyszczone kierownice. Po rozebraniu turbo okazalo sie ze jedna sruba byla odkrecona i blokowala cieglo... Najprawdopodobniej jest gdzies dziura w dolocie bo turbo przeladowywalo i gdzies trzasnelo. podczas jazdy chyba gdzies dmucha ale na postoju ciezko zlokalizowac... co do logow czekam na diagnoze... na vagu zadnych bledow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 zrob jeszcze dynamiczne ... to jest automat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kominx 0 Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Manual... Jak turbo sie teraz zalacza to zadyma w trzy d*py za mna... ale sprawdze weze jeszcze bo podczas ostatniego notlaufa chyba cos strzelilo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman0012 0 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Wiec szukaj tej nieszczelnosci zabespiecz i probuj te dynamiczne bo to caly klucz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się