Pietro2222 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Witam zabieram się za wymianę nagrzewnicy zresztą ponownie .Za pierwszym razem myślałem że znalazłem przyczynę(klapka od regulacji ciepłego powietrza była tylko otwarta na trzy centymetry i zatopiona w jakieś masie uszczelniające.Po oczyszczeniu otwierała sie prawie do końca.)Niestety samochód nadal nie grzeje a temperatura silnika szybko osiąga dziewięćdziesiąt stopni).Przy okazji chciałem zlokalizować gdzie mi się woda dostaje z pod schowka i to dość sporych ilościach.Tu zaznaczam ze przeczyscilem odplywy i uszczelnilem filtr kabinowy.Niestety w dalszym ciągu przy skręcie w lewo woda wdziera się jak ze szklanki czasami i więcej.Plan jest taki by w ten weekend wymienić nagrzewnice i uszczelnić by się woda nie dostawał.Dzięki filmikowi kologi Marcina deskę rozbieram w 1,5h tylko dalej jest problem ,bo to wszystko jest poklejone jakąś czarną masą i są jakieś przewody dodatkowe.Myślę że tu klime ktoś zakładał a ta reszta to ja nie wiem do czego ma służyć?.Jak już wspomniałem muszę zrobić to autko w ten weekend bo córka nie chcę jeździć tym samochodem z powyższych usterek plus strasznie parują szyby.Załączniku fotki może ktoś mi wyjaśni co to takiego i jak to zdemontować.?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się