Wojciech1987 2 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 Witam... sprawdzi mi ktos logi? nie wiem czy zrobione dobrze ale wszystko w linkach. Z góry dziękuję. Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_lFAFg.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_nH9K2.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_TB8b2.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_k32AuZ.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_x781K.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_gjm48.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_0sCknwa.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_r5JQ8c4.html Grupy 000, 001, 003, 013: http://vaglogi.pl/log-000_003_013_001_OvqZq.html Grupy 000, 003, 013: http://vaglogi.pl/log-000_003_013_PJPkl7o.html dodam tylko ze EGR zaślepiony, brak błędów. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 -Turbo faluje. -Prawdopodobnie uszczelnienie na 4 pompowtrysku do wymiany. -Silnik osiąga za wysoką temperaturę. -Kąt synchronizacji trochę skacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech1987 2 Opublikowano 26 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 (edytowane) Dzięki Tracer39. Turbo około roku po wymianie po padło na drodze. Dodam że jeszcze katalizator wyjęty. Będą uszczelki czy może lepiej regenerowac ? Silnik za ciepły tzn. Jaki może być powód ? Z góry dzięki Pozdrawiam Edytowane 26 Października 2018 przez Wojciech1987 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 20 godzin temu, Wojciech1987 napisał: Dzięki Tracer39. Turbo około roku po wymianie po padło na drodze. Dodam że jeszcze katalizator wyjęty. Będą uszczelki czy może lepiej regenerowac ? Silnik za ciepły tzn. Jaki może być powód ? Z góry dzięki Pozdrawiam Możesz spróbować najpierw rozruszać geometrie w turbinie podczas jazdy. Na 4 biegu, obroty ~2k wciskasz gaz do maksa na jakieś 3-4 sekundy i odpuszczasz, zwalniasz żeby obroty ponownie spadły do ~2k i powtarzasz to kilkanaście/kilkadziesiąt razy, przeważnie pomaga. Zmień komplet uszczelnień pompowtrysków i sprawdź czy gniazda nie są wyrobione oraz zamień miejscami pompowtrysk z 4 cylindra na 2. Kiedy zmieniałeś rozrząd? Po skaczącej synchronizacji i grzaniu się mogę przypuszczać że było to dawno i termostat oraz napinasz już są do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech1987 2 Opublikowano 27 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Rozrzad właśnie będę zmieniał za tydzień. Potem zabiorę się za uszczelnienie wtryskow. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się