Jump to content
IGNORED

a4 b6 nie odpala


bartek1236773
 Share

Recommended Posts

Witam podczas jazdy zgasła kontrolka od lpg stanu . Dojechałem do pracy przestał 8h i nie odpalił już. samochód kreci ale nic sie nie dzieje , bezpieczniki sprawdziłem .

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 909 557 H  
  Component and/or Version: 2.0L R4/5VS     G   0002
           Software Coding: 0011581
            Work Shop Code: WSC 05501
9 Znalezione:  
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
        P1425 - 002 - Lower Limit Exceeded
17525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1117 - 002 - Please Register/Activate
17923 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1515 - 002 - Please Register/Activate
17069 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0685 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent
17645 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1237 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent
17647 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1239 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent
17648 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1240 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent
17646 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1238 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent
18043 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1635 - 008 - Please Register/Activate


to są błędy z samochodu

Link to comment
Share on other sites

Podepnij no VCDS-a bo obłędy bez opisu to takie chybił trafił.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, sitar napisał:

Możliwe że to przekaznik 219 bo jeden miałem i wymieniłem a tego nie, wyglądał dziwnie na dwóch końcówkach

Link to comment
Share on other sites

w b7 2.0 tfsi bedzie ten przekaźnik bo mam też ewentualnie b7 diesel albo b8 2.0 tfsi ??

Link to comment
Share on other sites

Może rozbierz i wyczyść swój tak na początek

Link to comment
Share on other sites

Co pomogło?Wydaje mi się że pompa może nie działać przez ten 219

Link to comment
Share on other sites

Rozbierałeś przekaźnik i czyściłeś styki w środku czy tylko "nóżki"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...