raśpel Opublikowano 30 Listopada 2018 Opublikowano 30 Listopada 2018 Witam Pacjent to audi a4 b5 2001 rok, silnika 1.9 tdi 115km ( ajm ) Mam taki problem, że nie pokazuje mi dokładnie na liczniku temp. płynu chłodzącego. Jade samochodem 15 km i potrafi skoczyc z 60 na 70 stopni, za chwile spadnie spowrotem do 60 i wskoczy na 80. potem potrafi spasc spowrotem do 60 i wskoczyc na 90, ogólnie wariuje. Ściagnałem wtyczke z czujnika, zapsikałem środkiem do kontaktów i jutro sprawdze czy bedzie poprawa. Dodam że w tym roku czujnik ten był wymieniany. Przechodzać jednak do sedna moje pytanie brzmi,czy jeżeli dalej wskazania temperatury bedą wariować moge wracać samochodem do domu, pytam dlatego że na chwile obecną jestem w Niemczech, wyjazd mam pojutrze, a do domu mam prawie 900 kilometrów. Pozdrawiam i prosze o szybką odpowiedź
kriistoff Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Masz dostęp do vaga? lub Vcdsa? bo wtedy byś sprawdził czy temperatura w sterowniku pokrywa się z tą w liczniku.Czujnik masz zapewne 4 pinowy i odczytuje on dwie wartości temperatur.Jeżeli termostat sie otwiera i jest obieg cieczy to jak najbardziej można z tym jechać moim zdaniem
Randor Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 (edytowane) Jeśli masz zegary jaeger to możesz mieć uwalony wskaźnik. Ostatnio sam to przerabiałem. Albo wstawiłeś jakiś tandetny zamiennik czujnika i już sfiksował. Sprawdź temp na vagu jak kolega wyżej doradził. Edytowane 1 Grudnia 2018 przez Randor
raśpel Opublikowano 1 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2018 No właśnie problemem jest to ze nie posiadam tutaj vaga
Randor Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 (edytowane) Ja bym dla świętego spokoju podjechał do jakiegoś mechaniora i się podpiął. Nie wiem ile to kosztuje za zachodnią granicą ale pewnie w normie. U mnie przy awarii jaegera pomagało uderzanie ręką w górę zegarów (kokpit), tylko tak żeby nie uszkodzić sprawnych . Opuść na maksa i odsuń do siebie kierownicę. Zdejmij ten plastik między zegarami a kolumną kierownicy i odchyl roletkę, odkręć dwie śrubki mocujące zegary i je trochę odchyl. Jeśli tył zegarów jest biały to masz jaegera i to może być powód zamieszania, jeśli jest czarny masz vdo więc szukasz przyczyny gdzie indziej (na 95%). To chyba jedyne co możesz zrobić za friko we własnym zakresie. No chyba, że w 2001r jaegery już nie były montowane, tego nie wiem. Ja mam auto z 10.99. Tak czy siak możesz sprawdzić bo nie wiesz co kombinował poprzedni właściciel. Edytowane 1 Grudnia 2018 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się