grzechu_811 Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Proszę o analize logów - problem jest z falującymi obrotami (760-800 rpm). W samochodzie był problem z przeładowaniem turbiny - wymieniłem N75 i DV. Obecnie mam błąd: 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High ... czy jest on bezpośrednio związany z falującymi obrotami ? Logi statyczne znajdują się tutaj: http://nizinski.pl/_audi80/logi_vag.html (bez obaw o przejrzystość - wszystko łądnie w tabeli ) Zrobiłem grupy 1,3,2 - jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś proszę dać znać. To co mnie zastanawia to kolumna "Ignition Angle" której wartości przekraczają dozwoloną skalę - co to może być ? wina świec, kabli zapłonowych ? Pozdrawiam.
grzechu_811 Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Opublikowano 1 Marca 2009 Auto sprowadzone od niemca pół roku temu - rozrząd nie był zmieniany (auto ma najechane 142tyś.km. także czas najwyższy) - czy to może być wina rozrządu ? Miałem też problem z ciśnieniem oleju - trzeba było wymienić pompe oleju bo była zawalona spalonym olejem + czyszczenie michy i góry silnika... ale to chyba nie ma związku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się