Skocz do zawartości

grzechu_811

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzechu_811

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzechu_811

0

Reputacja

  1. dzięki za odpowiedzi. Niestety stało się chyba coś poważniejszego - odma jest cała zaolejona (wzdłuż całej rurki wychodzącej od odmy jest olej). Miałem nadzieje że cze ka mnie wyczyszczenie lub wymiana odmy (czy jest to element który ma jąkąś mechanike wewnątrz? cos co mogło się uszkodzić ?) - ale wczoraj odwiedziłem mechanika który stwierdził że olej mógł uciec przez turbo ("turbo przpuszcza" chociaż nic przy nim złego nie widać), sam już nie wiem co o tym mysleć - w środę stawiam auto na warsztat do głębszych oględzin.
  2. Witam, Mam problem, w moim 1.8T uciekł cały olej - w okolicy filtra oleju silnik jest na maxa upaćkany. czy ktoś spotkał się z czymś takim ? czy winna może być któraś z uszczelek ? W pon. jade do mechanika i chciałbym mieć jakotaki pogląd odnośnie tego co mogło się stać. Auto generalnie chodzi dobrze. pozrawiam
  3. Mam ten sam problem w 1.8T . Co do kontrolki oleju - miałem z tym problem jakiś rok temu, za niskie cisnienie oleju spowodowane zapchanym smokiem (zapieczony), po wymianie pompy ciśnienie jest ok (chociaż ostatnio nie sprawdzałem - ale kontrolka oleju nie pojawiła się ani razu od wymiany pompy) Ogólnie to teraz motor chodzi jak traktor - ale jeżdzę z tym. Podejrzewam napinacz wałków rozrządu lub nastawnik na wałku rozrządu - tak czy siak droga sprawa :-/ Daj znać jeśli coś wskurasz Pozdrawiam
  4. Mam dokładnie taki sam problem ... jutro odstawiam auto do mechanika . Dodam że próg obrotów przy których występował ten problem u mnie się obnizał - tzn. jakiś czas temu szarpanie wystepowało przy 5 tyś. obr. , później 4. .. a wczotaj po przejechaniu 700km nie mógł się wkręcić nawet powyżej 3tyś. masakra
  5. Witam, W temacie wymieniłem chyba wszystkie irytujące mnie objawy. 1.Klekoczą najprawdopodobniej popychacze - ale z tym dam sobie raczej spokój bo ich wymiana niekoniecznie poprawi sytuacje. Ewentualnie doleję środka wyciszajacego (widziałem coś takiego firmmy Liqui Moly). 2.Obroty falują, na jałowym bardzo niewiele 850-900rpm, gorzej jest przy hamowaniu / dojeżdżaniu do świateł - auto między 1000-1500 obrotów porusza się płynnymi skokami wraz ze wzrostem/spadkiem obrotów. 3.Silnik przerywa przy 4-5tyś. obrotów - był błąd przeładowania turbo, wymieniłem N75 i DV, pokazał się jeszcze pare razy ale ostatnio go nie ma. 4.Wibracje na jałowym przenosszą się na kierownice i ogólnie na wnętrze - w czsie jazdy nie jestem w stanie określić czy to silnik wibruje czy to z kół. Błędy z vaga: 17521 - Bank1-Sensor1 Internal Resistance too High po wykasowaniu i przejechaniu 1500km pojawiły się: 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit 16487 - Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – wysokie wejście. - Intermittent 16518 - Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) Dodam że lambda była jakiś czas temu wymieniana na francuski zmiennik (firmy Belgar lub podobnie). Co to jest czujnik O2 ? Czy ktoś miał podobne objawy i błędy ? Jakies pomysły jak to rozwiązać - nie chcę wymieniać wszyskiego po kollei bo koszta mnie zabiją. Podejrzewałem że przerywanie (3) jest spowodowane aparatem zapłonowym (tak jak kilka osób na forum), ale po sprawdzeniu i braku błędów vag z cewek/świec/modułu zgłupiałem. Jak sprawdzić przepływomierz ? nawet nie wiem gdzie go szukać. Pozdrawiam.
  6. Ładne autko - wygląda identyko jak moja W środku też bardzo podobnie - tylko ja mam FWD i tiptronic. Obecnie jeżdżę na ori felgach takich jak Twoje zimówki (195/65 R15) - pytanie: jaki masz rozmiar ferg/opon na letnich ? Wyglądają extra - obniżałeś do nich zawieche ? Czuć różnicę w prowadzeniu (pozytywną/negatywną) ? Jest zauważalna różnica w spalaniu ? Pozdrawiam
  7. Witam, Miałem podobnie. Smok kompletnie zatkany - wymieniłem pompe oleju + czyszczenie michy i klawiatury. Robiłem to u mechanika także nie wiem jakiej metody czyszczenia użył ale ilośc syfu w oleju drastycznie spadała - poradził mi abym przy kolejnej wymianie oleju wypłukał silnik http://moto.allegro.pl/item634200092_oczyszczacz_do_plukania_silnika_wersja_de_lux.html
  8. Witam, Miałem identyczną sytuacje - auto kupiłem uszkodzone - stało blisko rok na parkingu, i hydraulika padła. Zresztą niemiec wcześniej pewnie nie zmieniał oleju przez dłuuuugi czas. Wyczyściłem silnik z nagaru , wymieniłem pompe oleju - i teraz cisnienie jest OK, silnik chodzi ciszej - ale słychać minimalne klekotanie - ten typ tak ma (można pokusić się o wymiane szklanek - ale to nie koniecznie musi pomóc). Co do przeładowywania turbiny to sprawdź zawory N75 i DV - u mnie one był winne. Zdaża się też że padają same czujniki ciśnienia oleju - najlepiej podmień na chwile na jakiś na 100% sprawny. NIGDY GO TRWALE NIE ODŁĄCZAJ. Moim zdaniem motor jest jak najbardziej do odratowania ... Pozdrawiam.
  9. Witam, Polecam sklep "Rapidshare" - mają bezkonkurencyjne ceny :tongue4: ... a co do tego jakiej konkretnie płytki potrzebujesz to np.: http://allegro.pl/item563524041_polska_2008_2009_dx_mfd_vw_mcd_audi_skoda_seat.html Pozdrawiam.
  10. Witam, Jak w temacie - mam AEB - po II lifcie - automat z Tiptronic'iem. Czy jest możliwość zamiany kierownicy na taką z funkcją sekwencyjnej zmiany biegów ? Obecnie moge to robic dzwignią zmiany biegów. Z czym wiąze się taka zamiana - czy potrzebny jest jakiś dodatkowy sterownik ? czy muszę wymieniać taśmę kierownicy ? Kierownice mam taką (fotka zapozyczona z forum): ... chciałbym mieć taką: pozdrawiam
  11. Auto sprowadzone od niemca pół roku temu - rozrząd nie był zmieniany (auto ma najechane 142tyś.km. także czas najwyższy) - czy to może być wina rozrządu ? Miałem też problem z ciśnieniem oleju - trzeba było wymienić pompe oleju bo była zawalona spalonym olejem + czyszczenie michy i góry silnika... ale to chyba nie ma związku.
  12. Proszę o analize logów - problem jest z falującymi obrotami (760-800 rpm). W samochodzie był problem z przeładowaniem turbiny - wymieniłem N75 i DV. Obecnie mam błąd: 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High ... czy jest on bezpośrednio związany z falującymi obrotami ? Logi statyczne znajdują się tutaj: http://nizinski.pl/_audi80/logi_vag.html (bez obaw o przejrzystość - wszystko łądnie w tabeli ) Zrobiłem grupy 1,3,2 - jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś proszę dać znać. To co mnie zastanawia to kolumna "Ignition Angle" której wartości przekraczają dozwoloną skalę - co to może być ? wina świec, kabli zapłonowych ? Pozdrawiam.
  13. Masz BNS 4.x - pasują wszystkie płyty Teleatlas DX - np.: http://allegro.pl/item528331964_blaupunkt_teleatlas_pl_cz_2008_2009_dx_vw_mfd_mcd.html ... ale taniej można je dostać w sklepie rapidshare lub torrent ;-)
  14. A niech mnie... Też mam Mini Casco - sądziłem że wypłacają pieniądze za naprawe po włamaniu, w sumie to po to ubezpieczyłem auto (nie dopuszczam myśli że mi ukradną cały samochód, ale że się włamią i narozrabiają to bardziej prawdopodobne). Audi A4 2000r. B5 1.8T - wartość ubezp. 24000zł - koszt 320zł/rok , woj.zachpom.
  15. Bączas, Mam ten sam model NAVI (i podobny model Audi ;] ). Mam dla Ciebie niewesołą wiadomość - Twoja nawigacja jest "NON DX" , co oznacza że nie ma dla niej map na Polskę. Jeśli masz płytke (ja dostałem "Deutshland Teleatlas 1999") to po włożeniu jej możesz zmienić sobie w opcjach język na angielski (chyba ostatnia opcja, a głębiej to musisz poklikać aż zobaczysz listę języków bo nie pamietam dokładnie ;-)). Mapy Polski zaczęli wydawać dopiero po wprowadzeniu systemów DX'owych. Jakiś czas temu ogarniałem temat. Teoretycznie jest możliwa wymiana samego czytnika w bagażniku (te z DX mają chyba literki od "E"), ale trzeba też kupić jakieś konwertery ponieważ są tam inne złącza .... ogólnie cała przeróbka jest nieopłacalna, a jakośc map Teleatlasu jest znacznie gorsza od każdej nawigacji kupionej za 300zł na allegro i z zainstalowaną Automapą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...