grzechu_811 Posted February 28, 2009 Posted February 28, 2009 Proszę o analize logów - problem jest z falującymi obrotami (760-800 rpm). W samochodzie był problem z przeładowaniem turbiny - wymieniłem N75 i DV. Obecnie mam błąd: 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High ... czy jest on bezpośrednio związany z falującymi obrotami ? Logi statyczne znajdują się tutaj: http://nizinski.pl/_audi80/logi_vag.html (bez obaw o przejrzystość - wszystko łądnie w tabeli ) Zrobiłem grupy 1,3,2 - jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś proszę dać znać. To co mnie zastanawia to kolumna "Ignition Angle" której wartości przekraczają dozwoloną skalę - co to może być ? wina świec, kabli zapłonowych ? Pozdrawiam.
grzechu_811 Posted March 1, 2009 Author Posted March 1, 2009 Auto sprowadzone od niemca pół roku temu - rozrząd nie był zmieniany (auto ma najechane 142tyś.km. także czas najwyższy) - czy to może być wina rozrządu ? Miałem też problem z ciśnieniem oleju - trzeba było wymienić pompe oleju bo była zawalona spalonym olejem + czyszczenie michy i góry silnika... ale to chyba nie ma związku.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now