stiwi50 Posted January 24, 2019 Posted January 24, 2019 (edited) Witam załączam filmik , mam ten sam problem audi a4 b7 1.9tdi bke co może byc przyczyna ? Na stacji diagnostycznej powiedziano mi ze to przegub kulowy przekładni kierowniczej . Wymieniłemale dalej to samo .. filmik z mojego auta proszę o pomoc Edited January 24, 2019 by stiwi50
greg2505 Posted January 24, 2019 Posted January 24, 2019 jak masz prosto kierownicę i szybko ruszasz prawo- lewo (szybkie krótkie ruchy na odpalonym) ,nie słyszysz stukania, może listwa w maglu ma luzy
stiwi50 Posted January 24, 2019 Author Posted January 24, 2019 Nie slychac stuków .. slychac to chrobotanie
greg2505 Posted January 24, 2019 Posted January 24, 2019 (edited) weź drugą osobę do pomocy ,niech nasłuc**je przy kołach ,może coś w zawieszeniu,ale możliwe że coś z maglem się dzieje,a próbowałeś kierownicę opuszczać ,wysuwać ,w każdej pozycji chrobocze Edited January 24, 2019 by greg2505
stiwi50 Posted January 24, 2019 Author Posted January 24, 2019 Tylko przy skręcaniu chrobocze... pod tym filmikiem widziałem komentarze , ktoś wspominał ze dolny sworzeń wahacza może takie dźwięki wydawać .. ale jak to miało mieć by coś wspólnego z układem kierowniczym to nie wiem ..
stiwi50 Posted January 24, 2019 Author Posted January 24, 2019 Załączam filmik z przed chwili https://youtu.be/H9Fn4uHswF8
stiwi50 Posted January 25, 2019 Author Posted January 25, 2019 Byłem u mechanika . przepłukalismy układ wspomagania , 2 litry płynu oryginalnego Febi , jak by troszke mniej chrobotało ( stary płyn to czarny żur.. teraz mam zielony czysciutki ) . Mechanik wspominal jeszcze o uszczelniaczu że mozna wlac z firmy Wings , mowił że miał taki przypadek i pomogło . Jego zdaniem te chrobotanie wydobywa sie z pompy wspomagania. BYć może zakladajac spreżarke z 3.0 A4 b6 audi , wymienili mi tez pompe wspomagania na jakis rupiec.. ;/
stiwi50 Posted January 25, 2019 Author Posted January 25, 2019 Zalałem płynem febi 6161 teraz czytam ze powinien być 6162 czy to prawda ? Niby ten syntetyczny a 6162 mineralny . Może się cos stać jak będę jeździć na syntetycznym ?
stiwi50 Posted January 26, 2019 Author Posted January 26, 2019 Czytałem różne opinie i niby ten syntetyczny ma coś na skład mineralnego .. najwyżej za rok wymienie go razem z olejem
greg2505 Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 może nic się nie stanie , ja jeździłem na różnych(febi,mobil ,dolewkę robiłem jakiś hydrol ) i jak na razie jest ok,jak się ma coś zepsuć to i tak padnie ,nie zależnie od oleju,ważne żeby był świeży,tylko ja zawsze lałem mineralny ,syntetyk żeby ci uszczelnień nie uszkodził,chociaż też słyszałem ,że leją ten czerwony 6161 ,zamiast zielonego 6162
stiwi50 Posted January 26, 2019 Author Posted January 26, 2019 Ale to jest kolor zielony tylko oznaczenie 6161
greg2505 Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Godzinę temu, stiwi50 napisał: Ale to jest kolor zielony tylko oznaczenie 6161 6161 zielona butelka, a płyn czerwony,6162 płyn zielony
stiwi50 Posted January 26, 2019 Author Posted January 26, 2019 Teraz, greg2505 napisał: 6161 zielona butelka, a płyn czerwony,6162 płyn zielony Zielony minerał tez miałem w Ręce taki sam kolor .
greg2505 Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Ok zgadza się pomyliłem płyn , bo miałem jeszcze inny i był czerwony
Tomas318 Posted January 28, 2019 Posted January 28, 2019 witam kolege regeneruje pompy wspomagania ewidentnie słychac pompe
stiwi50 Posted January 28, 2019 Author Posted January 28, 2019 Powiedz mi mogę tak jeździć? Będą jakieś objawy jak siądzie całkiem ? Muszę ją teraz wymienić czy mogę za jakis czas . Widziałem pompy na Allegro nie są takie drogie cena 270zl
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now