Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny dźwięk podczas kręcenia kierownica po rozgrzaniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam załączam filmik , mam ten sam problem audi a4 b7 1.9tdi bke co może byc przyczyna ? Na stacji diagnostycznej powiedziano mi ze to przegub kulowy przekładni kierowniczej . Wymieniłemale dalej to samo .. filmik z mojego auta 

 

proszę o pomoc 

Edytowane przez stiwi50
Opublikowano

jak masz prosto kierownicę i szybko ruszasz prawo- lewo (szybkie krótkie ruchy na odpalonym) ,nie słyszysz stukania, może listwa w maglu ma luzy

Opublikowano

Nie slychac stuków .. slychac to chrobotanie 

Opublikowano (edytowane)

weź drugą osobę do pomocy ,niech nasłuc**je przy kołach ,może coś w zawieszeniu,ale możliwe że coś z maglem się dzieje,a próbowałeś kierownicę opuszczać ,wysuwać ,w każdej pozycji chrobocze

Edytowane przez greg2505
Opublikowano

Tylko przy skręcaniu chrobocze... pod tym filmikiem widziałem komentarze , ktoś wspominał ze dolny sworzeń wahacza może takie dźwięki wydawać .. ale jak to miało mieć by coś wspólnego z układem kierowniczym to nie wiem .. 

Opublikowano

Byłem u mechanika . przepłukalismy układ wspomagania , 2 litry płynu oryginalnego Febi , jak by troszke mniej chrobotało ( stary płyn to czarny żur..   teraz mam zielony czysciutki ) . Mechanik wspominal jeszcze o uszczelniaczu że mozna wlac z firmy Wings , mowił że miał taki przypadek i pomogło . Jego zdaniem te chrobotanie wydobywa sie z pompy wspomagania. 
BYć może zakladajac spreżarke z 3.0 A4 b6 audi , wymienili mi tez pompe wspomagania na jakis rupiec.. ;/

Opublikowano

Zalałem płynem febi 6161 teraz czytam ze powinien być 6162 czy to prawda ? Niby ten syntetyczny a 6162 mineralny . Może się cos stać jak będę jeździć na syntetycznym ? 

Opublikowano

Czytałem różne opinie i niby ten syntetyczny ma coś na skład mineralnego .. najwyżej za rok wymienie go razem z olejem 

Opublikowano

może nic się nie stanie , ja jeździłem na różnych(febi,mobil ,dolewkę robiłem jakiś hydrol ) i jak na razie jest ok,jak się ma coś zepsuć to i tak padnie ,nie zależnie od oleju,ważne żeby był świeży,tylko ja zawsze lałem mineralny ,syntetyk żeby ci uszczelnień nie uszkodził,chociaż też słyszałem ,że leją ten czerwony 6161 ,zamiast zielonego 6162

Opublikowano

Ale to jest kolor zielony tylko oznaczenie 6161 

Opublikowano
Godzinę temu, stiwi50 napisał:

Ale to jest kolor zielony tylko oznaczenie 6161 

6161 zielona butelka, a płyn czerwony,6162 płyn zielony

Opublikowano
Teraz, greg2505 napisał:

6161 zielona butelka, a płyn czerwony,6162 płyn zielony

Zielony :) minerał tez miałem w Ręce taki sam kolor .

image.jpg

Opublikowano

Ok zgadza się pomyliłem płyn , bo miałem jeszcze inny i był czerwony

Opublikowano

witam kolege regeneruje pompy wspomagania ewidentnie słychac pompe 

Opublikowano

Powiedz mi mogę tak jeździć? Będą jakieś objawy jak siądzie całkiem ? Muszę ją teraz wymienić czy mogę za jakis czas . Widziałem pompy na Allegro nie są takie drogie cena 270zl 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...