virtzu Posted January 28, 2019 Posted January 28, 2019 Witam. Mam kilka pytań odnośnie pacjenta Audi a4 b6 1.8t cabrio quattro. Mianowicie chce w nim zrobić kilka podstawowych modów. I tu pojawia się problem. Jest to trochę kosztowne i nie chce robić wszystkiego na raz stąd kilka moich pytań. Serwis w którym planuje wstawić wydech z kwasowki może mi zrobić od razu fmica. Ale nie wiem czy nie powinienem od razu wstawić Blow offa i down pipe (choć turbo chciałbym wymienić dopiero za rok). Opłaca się taki biznes czy najpierw uzbierać więcej kasy na turbo i wtryski i dopiero zainwestować w downa i blowa? Może trochę banał ale od czegoś chce zacząć, a nie chce robić jednego kilka razy.
bartez80 Posted January 28, 2019 Posted January 28, 2019 BOV jest bez sensu w przypadku 1,8 t zostaw ori Dv , downpipe możesz wstawić sobie choć by teraz ,bądź w trakcie robienia wydechu ,turbo i tak pewnie będziesz dawał hybrydę ,tak więc nie masz co się przejmować ,że coś potem nie będzie pasowało ,a temat układu wydechowego już będziesz miał zamknięty w 100% następnie zaja bym się wykonaniem FMIC .Opisane wyżej mody ,nie wiązą się z koniecznoscia ,korekcji softa . potem jak dozbierasz kase na turbo i wtryski ,zamieniasz to wszystko jednego dnia i jedziesz na softa ,bądź zamieniasz tylko turbo ,a wtryski u tunera i robisz softa . Widze ze jesteś z Gizycka to do olsztyna daleko nie masz ,zarówno downpipe ,jaki i spotrowy kat do tego silnika możesz zakupić u mnie , podsyłam link do swojego fanpage ,zerknij sobie ,może się na coś skusisz . https://www.facebook.com/BM.Performance.Olsztyn/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now