Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tryb awaryjny


cycek91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z audi. Jest po wymianie uszczelki pod głowicą, zaślepieniu EGRa i wyłączeniu go komputerowo, nie widać żadnych nieszczelności w układzie, nie ma błędów żadnych, turbina ponoć w dobrym stanie a ciągle mam problem z trybem awaryjnym. Nie ma reguły czasem przez całą trasę chodzi w trybie awaryjnym czasem chodzi całą drogę normalnie. Zależy od dnia jak mu czapka leży. Nie mam już na niego siły. Ten objaw występował razem z kopceniem i ubytkiem płynu chłodniczego stąd wymieniona uszczelka pod głowicą a okazało sie, że to EGR był nieszczelny. Dlatego został zaślepiony dwoma zaślepkami, węże że sobą połączone. Po tym zabiegu nadal wchodził w tryb awaryjny i wywalał blad P0404 (do tego jeszcze P0406 i P0653). Pojechałem do elektromechanika żeby go wyłączył w komputerze i nie ma żadnych błędów nie pali się check żadne kontrolki nie migają od świec a ciągle jeszcze wchodzi w tryb awaryjny. Gdzie szukać dalej przyczyny?

Pacjent B7 2.0 140 KM BPW

Edytowane przez cycek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to, nic się nie zapala jak auto idzie w tryb awaryjny?  Nie ma żadnych błędów? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ecobuda napisał:

Jak to, nic się nie zapala jak auto idzie w tryb awaryjny?  Nie ma żadnych błędów? 

Może ten magik co wyłączał EGRa tak zrobił, że nie pokazuje na desce nic i błędów też nie ma po podłączeniu komputera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mogło być, zamiast wyłączyć programowo egr,  usunoł całą tabele błędów.  Spróbuj odłączyć kostkę od wtrysków(taka okrągła obok wakupompy) i pokryć rozrusznikiem.  Podłącz powrotem,  jak się wywali checka to znaczy że nie ma tabeli błędów i ziagnoza będzie bardzo trudna. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ecobuda napisał:

Tak mogło być, zamiast wyłączyć programowo egr,  usunoł całą tabele błędów.  Spróbuj odłączyć kostkę od wtrysków(taka okrągła obok wakupompy) i pokryć rozrusznikiem.  Podłącz powrotem,  jak się wywali checka to znaczy że nie ma tabeli błędów i ziagnoza będzie bardzo trudna. 

Rozumiem, że po tym zabiegu powinno wywalić błąd. A jeśli nic nie wywali to znaczy, że mi ten gościu źle zrobił. Dobrze rozumiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak.  Pseudo tunerzy tak działają.  Najprostszą rzeczą jest usunięcie tabeli błędów, a czy wyciągał komputer z auta żeby wyprogramować egr,?

Godzinę temu, cycek91 napisał:

Rozumiem, że po tym zabiegu powinno wywalić błąd. A jeśli nic nie wywali to znaczy, że mi ten gościu źle zrobił. Dobrze rozumiem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ecobuda napisał:

tak.  Pseudo tunerzy tak działają.  Najprostszą rzeczą jest usunięcie tabeli błędów, a czy wyciągał komputer z auta żeby wyprogramować egr,?

 

Wiem, że coś zgrywal. Później poszedł na komputer i znów coś wgrał. Ale już chyba po problemie bo się dziś z nim kontaktowalem i mówił, zebym wypiął kostkę z EGRa i pomogło. Cały dzień jeździłem i ani razu nie wszedł w tryb awaryjny. Chyba w końcu spokoj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...