-
Content Count
521 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
26About ecobuda

Informacje
-
First name
dawid
-
Location
Wałbrzych
Car
-
Car model
A4 B7
-
Car body
Avant
-
Year of production
2006
-
Engine
2.0 TDI
-
Engine code
BPW
-
Drive
FWD
-
Gearbox
Multitronic
-
Fuel
ON
Recent Profile Visitors
1,406 profile views
-
ecobuda started following Audi a4 b7 - akumulator 2.0 tdi. automat., [BRD} niedoładowanie Błąd P0299, a4 b6/a4 b5 and 6 others
-
Turbiną ładuje za mało, wtryski pompują tyle ile trzeba więc paliwa troche za dużo w stosunku do powietrza dlatego wali sądzą w dpf I stąd częste wypalanie. Jeżeli podciśnienia szczelne i o wartościach prawidłowych to nir ma się co pałować tylko trzeba zrobić turbine. Jak będzie dmuchać prawidłowo to wszystko wróci do normy. U mnie kiedyś też często niedoładowywała i waliliło p0299 po zrobieniu suszarki problem zniknął.
-
Nie, bo będziesz musiał kupić nowy wałek. W podobnych pieniądzach kupisz taki silnik jaki miałeś.
-
Same czujniki pd dpf są w puszczce a nie w silniku.
-
A więc wymiana. Jeśli chodzi o silniki bke to występowały w dwóch wersjach. Z dpf i bez. Jeżeli trafisz na silnik który był z dpfem to możesz zakładać i ogarnie, jeżeli dany silnik nie pracował z dpfem to znaczy że ma inny wałek rozrządu i dpfa nie ogarnie.
-
A co Ci się w tym brb stało?
-
Mi się to zdarza w oświetleniu tablicy rejestracyjnej. Żarówka świeci a wywala błąd. Linia can to bardzo czułe ustrojstwo wystarczy chwilowy brak styku i wywala błąd. Oczyść styli żarówki, ewentualnie kostki. Możesz to psiknąć jakimś kontaktem i po kłopocie.
-
Zgadza się. 503 nm. Turbo mam gtb. Ale tu i teraz nie o tym. Kolego schinto, jak chcesz to zadzwoń do mnie. W prywatnej masz do mnie numer.
-
Ja u siebie zmieniłem na awx. Wywaliłem dpf, zmieniłem turbo i wtryski , do tego ostry wałek i nowe mapy. Teraz mam 297 km i 403 nm. Można w awx zostawić dpf ale trzeba założyć wtryski i wałek rozrządu od bpw.
-
A co się stało z twoim bpw?
-
A dlaczego nie bpw?
-
Zbieżność ustaw.
-
Nie zmieniaj. Ja w jednym audi mam 450tys i dalej na 5w30 z czego 250tysi na lm
-
Przedewszystkim napęd pompy oleju, warto też sprawdzić ładowanie i stan szczotek w altku.
-
U mnie jest 100 ah.