Skocz do zawartości

RoGeReK98

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RoGeReK98

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Siemianowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia RoGeReK98

1

Reputacja

  1. RoGeReK98

    1.9 TDI AVF korekty.

    Dzieki za odpowiedz a mogę to czymś potwierdzić? czy muszę rozbierać? ew. z tego może wynikać stan silnika czyli uszkodzone coś na 2 i 4 cylindrze? 330k nalotu ma więc. Chyba że poprostu zabrać się za uszczelnienia i zobaczyć efekt. Pozdrawiam!
  2. RoGeReK98

    1.9 TDI AVF korekty.

    Witam. Szarpie mi silnikiem, korekty na 2 cyl. +1,6 a na 4cyl. +2,4 1 3 bliskie 0 Mocy nie ubyło nie kopci? przejmować się tym? czy pompowtryski padają lub mogą to być oringi, wałek? Co dalej powinienem sprawdzać. Dziękuje za każda pomysł!
  3. A więc tak wczoraj rozebrałem cały przód, i napinacz wyglądał na wyjechany, a pasek dramat... Wymieniłem napinacz oraz pasek, do tego nieszczelny intercooler. Zauwazyłem że alternator kręci się jak nowy rolki chodzą lekko. Po założeniu napinacz cały lata a silnik telepie. Klima działa bez problemu. przed wymiana uszczelki pokrywy był wyrazny dym z korka oleju oraz bagnetu po wymianie ustało. Czy to może być poduszka silnika? że tym silnikiem tak telepie? i te wycie od 2000-3500 tys obrotów jak ikarus?
  4. I co wymieniłeś? Podziel się! Też chcę się za to zabrać!
  5. Czy jest ktoś w stanie stwierdzić czy ten wałek jest uszkodzony? Wydaje mi się że z rolek ten dzwiek się wydobywa i prawdopodobnie mam uszkodzony intercooler. VID_20210717_111557.mp4
  6. Witam mam taki problem i nie wiem od czego zacząć. Początkowo miałem problem z nieszczelnym dolotem chwilę tak jezdziłem aż auto całkowicie nie straciło mocy. może z 10-15km. Okazało się ,że rura turbo zakończyła żywota Wymieniłem ją ale auto twardo chodzi bardzo głośno dzwięki jakie temu towarzyszą można zobaczyć na filmikach do tego po sciągnięciu korka oleju lub bagnetu widać spaliny. Ktoś mi powiedział ,że w pd to jest normalnie? Co bym musiał sprawdzić? Czy dobrze słysze że jakieś łożysko szura? W Weekend mam dostep do kanału wymieniam olej,filtry czyszcze wtryski, przelece cały dolot i sprawdze drożność odmy i stan egr. Zastanawiam się jeszcze nad paskiem klinowym żeby sprawdzić łożyska i zastanawiam się nad sprawdzeniem wałka ale nie wiem czy jest sens sciągać? Co myślicie o odgłosach z filtra powietrza? wałek broki? VID_20210704_135631.mp4 VID_20210704_135703.mp4 A to odsłuch silnik z każdej strony! Dziekuje za każdą pomoc!
  7. RoGeReK98

    Poszukiwane listwy

    Witam Samochód idzie do blacharza poszukuje listw zaznaczonych na zdjęciu. A4 B5 1.8t AEB rocznik 96. Dolne znalazłem. Ktoś pomoże? Pozdrawiam Klubowiczów!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...