Jump to content

1.9 TDI AVF korekty.


RoGeReK98
 Share

Recommended Posts

Witam.

Szarpie mi silnikiem, korekty na 2 cyl. +1,6 a na 4cyl. +2,4 1 3 bliskie 0 Mocy nie ubyło nie kopci? przejmować się tym? czy pompowtryski padają lub mogą to być oringi, wałek? Co dalej powinienem sprawdzać. 

Dziękuje za każda pomysł!

Link to comment
Share on other sites

Najprędzej uszczelnienie pompowtrysku już się kończy(te dwa co na plusie masz) i radził bym to zrobić bo będzie i tak coraz gorzej.

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Pieterb napisał:

Najprędzej uszczelnienie pompowtrysku już się kończy(te dwa co na plusie masz) i radził bym to zrobić bo będzie i tak coraz gorzej.

Dzieki za odpowiedz a mogę to czymś potwierdzić? czy muszę rozbierać? ew. z tego może wynikać stan silnika czyli uszkodzone coś na 2 i 4 cylindrze? 330k nalotu ma więc. Chyba że poprostu zabrać się za uszczelnienia i zobaczyć efekt. Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Może też być i jakieś inne uszkodzenie na tych cyl. ale bez rozebrania raczej konkretnie i na 100% to nie da się stwierdzić. Uszczelnienie pompek kosztuje stosunkowo nie wiele więc od tego bym zaczął.

Tu ewentualnie jeszcze można zobaczyć grupę 23 i ewentualnie jeszcze test na zimnym silniku.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...