Skocz do zawartości

dariusz-watras266

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dariusz-watras266

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    LUBELSKIE

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dariusz-watras266

0

Reputacja

  1. Witam sporo szukałem i czytałem na ten temat lecz odpowiedzi nie znalazłem. Były podobne posty ale brak rozwiazania. W moim przypadku tak jak pisałem na początku postu ze nie równo pracuje w zakresie temperatur 50 -90 C . Ale wczesniej nierówno pracował po rozgrzaniu silnika do 90 c . Okazało sie ze kolektor ssacy a mianowicie w nim łopatki były uszkodzone . Wiec został wymieniony na nowy. I pomogło po rozgrzaniu pracował rowno. Działo sie znowu ze w tych grznicach miedzy 50c a 90 c zaczeło zucać silnikiem . I tu znowu dochodzenie .mechanik wymienił kolektor ale nie przeprowadził kolibracji silnika. Wczoraj auto odebrałem już po kolibracji i objawy znikły. Zarówno na zimny jak i rozgrzany ładnie równo pracuje. Wystarczyło tylko skolibrowac kolektor ssacy.
  2. Dziękuję za sugestie ale to raczej odpada EGR wyprogramowany.
  3. Czytam czytam i wraz nie wiem czy mam to drl czy nie. Nic nie pisze to chyba nie. WAUZZZ8E48A125071 (1).pdf
  4. Witam nie wiem dlaczego ale przez vcds nie mogę się połączyć z tym kablem. Wow wortha działa ... spróbuję jutro przez delphi może tam coś mi pokaże.
  5. witam jak w opisie silnik nierówno pracuje. Delikatnie nim żuca miedzy tenperaturą od 50 C do 90 C . Wcześniej nim trzęsło dopiero po rozgrzaniu ale wymieniłem kolektor ssacy klapki i zawór sterujący klapami kolektora. Na zimnym silniku jest ok na mocno rozgrzanym tez ok. W tym przedziale temperatur coś jest nie tak od 50 do 90. Miał ktoś taki problem i go rozwiązał.
  6. Witam w skrucie to nie posiadam tego przełącznika do drl, włącznik zwykły bez auto. Lusterko zwykłe nie ma żadnych czujników. A jest możliwość ze poprostu niemą tego drl . A żarówki są dla picu. I czy jedynym sposobem aby to odpalić jest użycie VCDS. Program VAG-COM posiadam oraz kabel. Ale to nie rozwiązuje problemu, bo nawet jeśli się połączę to i tak nie wiedział bym w co wejść by to sprawdzić. Program obcojęzyczny wiec dodatkowa przeszkoda.
  7. NUMER VIN : wauzzz8e48a125071 No właśnie nie wiem gdzie szukać jakiegoś przełącznika . Numeru vin też nie wiem jak rozkodować. Na stronie audi wyczytałem że światła są oryginalnie zamontowane . Ale to nie zmienia faktu ze nie wiem jak włączyć te do jazdy dziennej. Takie coś mi wyskoczyło po sprawdzeniu vin. 21:52 EaOl 27%. Wyposażenie dodatkowe Fotele Tkanina/skóra (Speed) Fotele sportowe przednie Elektryczne podparcie lędźwiowe foteli przednich Inne Kierownice S line Kierownice S line skórzana wielofunkcyjna sportowa kierownica 3-ramienna (quattro GmbH) Koła/opony Aluminiowe felgi , 7,5) x 17,9 szprychowe Opony 235/45 R17 93Y Radio/nawigacja Zmieniarka CD Nawigacja DVD (Europa, gdzie zdigitalizowana) Radionawigacja Przygotowanie do telefonu komórkowego (Bluetooth) na konsoli środkowej Technika i bezpieczeństwo Bateria 450 A (95) Ah) Zawieszenie sportowe S line (quattro GmbH) 2-DIN Dynamiczna regulacja zasięgu reflektorów (samoregulacja podczas jazdy) System tempomatu Wyposażenie sprzętu Bez modelu i oznaczenia pojemności Jasne relingi dachowe Pakiet High-loss Styling System parkowania Audi Reflektory dwufunkcyjne z lampa wyładowcza, do jazdy po prawej Spryskiwacz reflektorów System Wyposażenie wnętrza Pakiet światła Rolety ręczne do szyb bocznych tylnych Intarsje, Aluminium mat szczotkowane (quattro GmbH) Podłokietnik centralny z przodu Podsufitka, czarna tkanina Listwy progowe S line w wycięciach drzwi System nawigacji z kolorowym ekranem System informacji kierowcy z kolorowym wyświetlaczem
  8. Witam nie bardzo się orientuje w jakim dziale pisać. Ale mam takie szybkie pytanie w mojej a4 mam światła bi kseonowe . Zarówno światła mijania jak i drogowe świecą przez soczewkę. Po co więc w lampie są zamontowane żarówki P21w w miejscu gdzie powinny być światła drogowe. Jak je zapalić , włącznik mam bez AUTO . Jak kupie włącznik światła z auto będą się zapalać te swiatła. Możliwe to ze ktoś kiedyś zmienił na zwykły włącznik bez auto i dlatego nie da się tych świateł zapalić. Czy poprostu jak jest bi xenon to te żarówki są dla ściemy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...