Skocz do zawartości

gabewu5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gabewu5

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Toruń/Netherlands

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gabewu5

0

Reputacja

  1. nie odpalam go, tylko muszę go jakoś zatargać do mechanika 5km za kilka dni Co do dpfa? Jest jakaś opcja sprawdzenia czy taki w ogóle jest? Poprzedni właściciel mówił że filtr jest usunięty, ale mówił też że z autem wszystko jest w porządku i można ruszać w podróż - jak widać nie był ze mną do końca szczery. Dziekuje Ci kolego bo dzieki temu co piszesz zagłębiam sie w tematy motoryzacyjne- nie myślałem ze mi się to spodoba
  2. Dobrałem się bliżej turbo, i na jednym łączeniu widzę że jest mokre od oleju, pod autem jest plamka(wczoraj zrobiłem 2 testowe rundki wokół domu) Czy to jednoznacznie wskazuje na turbo do regeneracji? Może pytanie głupie ale zastanawiam się czy oprócz tego turba coś jeszcze nie jest walnięte, auto mam od kilku dni i już taka niespodzianka :/ chciałem sprawdzić łopatki od turbo, ale mam duże ręce i nie chce uszkodzic tego węża, jednak po tym oleju moge tylko się domyślać jak wyglądają Co do tej przepustnicy to wydaje mi się że problem zniknął po jej dokładnym wyczyszczeniu, ale nie mam jak sprawdzić
  3. Cześć, sytuacja w moim aucie wygląda następująco: Właściwie to od zakupu migała czasami po przekręceniu kluczyka kontrolka świec zarowych,auto normalnie jeździło, Kilka dni temu przy bucie coś nagle zaszarpalo i od tego momentu auto kopci na biało, brak mocy totalnie(jakby z 30km) Ciągle czekam na kabelek od majfrienda, ale dysponuje elm327 na bluetooth i tam pokazało mi błąd przepustnicy(ciągle otwarta), więc postanowiłem to rozebrać i wyczyścić. Niestety nie pomogło, chciałem również wyciągnąć EGR, ale nie mogę przez blokująca go obudowę filtra powietrza którego za Chiny nie da się wyciągnąć (ani otworzyć w celu wymiany filtra) blokuje go kawał blachy do niego przykręcony a nie ma jak do tych śrubek z boku dojść. Na nagraniu słychać jakby coś przelewało się z powietrzem(?) Przez rurki dolotu, jest to bardzo dziwny dźwięk i wydaje mi się że wcześniej go nie było. Usunięcie błędów nie pomaga nawet na sekunde Przed tym auto czasami zaszarpalo na ciepłym silniku Szukam porady, co sprawdzić następnie sprawdzic Jest jakiś magik w okolicach Torunia? VID_20201005_092618.mp4
  4. gabewu5

    Jaki kabel do B7

    Też kupiłem ten sprzęt. Problem mam tylko z oprogramowaniem. Wiesz może gdzie znajde program do tego cuda?
  5. Mam ten sam problem. Taki sam silnik z tym że kontrolka świec pali się po przekręceniu na zapłon na ciepłym silniku, po odpaleniu miga, jak zgasze i odpalę jeszcze raz to jest ok. Błąd przepustnicy p2100. Kolego, rozwiązałeś już może zagadkę?
  6. Aktualizacja po sporym czasie: Z tego przewodu nie ucieka płyn, po prostu kapiący spod zbiorniczka gorący płyn chłodniczy uszkodził gume ochronną. Problemu uciekającego płynu nie rozwiązałem(choć w porównianiu z dolewkami które robilem kiedyś teraz jest dużo lepiej bo dolewam 1 litr na miesiąc) Auto ma w tym momencie 420tyś przebieg i służy już tylko jako wół roboczy(mam aktualnie b7 :D) Wszystko cacy, śmiga jak trzeba, nic sie nie psuje. śmiało mogę powiedzieć że ten 1.9 avf to jak dla mnie najwytrzymalszy silnik jaki wrzucano do tej audicy
  7. Czyli tam nie ma chłodniczego? Co 1-2 dni musze dolewac po 0.5l...
  8. Witam, mam problem z moją a4 b6 avant AVF. Pod zbiorniczkiem na płyn chłodzący znajduje się wąż który przerdzewiał +/- w połowie i ucieka mi z niego płyn chłodniczy. Przeszukałem całe forum i resztę internetu i nie mogę nigdzie znaleźć jaki to wąż, od czego jest itp. Wąż wychodzi chyba z pompy wody - z cienkiej rurki wychodzi od góry pompy. Zrobiłem zdjęcia - mam nadzieje że dobrze zobrazują miejsce w którym jest problem. Zaznaczyłem na nich miejsce węża, jak i samo miejsce z którego jest wyciek. Na samym wężu nie widziałem żadnych numerów części ani innych podobnych rzeczy. Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu takiego węża. Za 2 tygodnie muszę zrobić autem trase 1100 kilometrów i dopiero jak dojadę do celu auto będzie mogło pójść na serwis :/
  9. Cześć, jakiś czas temu zauważyłem problem ubywającego płynu a 1.9 TDI AVF. Wczoraj dolałem litr, dzisiaj patrze a tu znów poniżej minimum!! Zacząłem przyglądać się wężom i znalazłem jeden przetarty, z którego ubywa płyn i chlapie na wszystko dookoła. Na zdjęciu pokazuje umiejscowienie wężyka. Wie ktoś może jaki jest numer części?
  10. Witam wszystkich serdecznie! Jestem z Torunia. Moje auto to Audi a4 b6 1.9 TDI 130 (oznaczenia silnika niestety nie znam - będe musiał pogrzebac po forum i może się tego dowiem ) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...