Skocz do zawartości

przemusbpw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemusbpw

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemusbpw

0

Reputacja

  1. Witam się z moją padliną, dosyć fajnie wyposażoną, s-line zewnętrzny i wewnętrzny + zawieszenie 1be. 1.9 AVF po sofcie na 170KM 400Nm
  2. przemusbpw

    Kopci na biało

    Witam odebrałem 2 dni temu swoje 2.0tdi BPW - (słupek od 1.9 AVF, DPF OFF, EGR OFF + chip tuning) po regeneracji turbiny i wsadzeniu większego wirnika. (We wcześniejszej ori turbo cięła się geometria i były luzy na wirniku) Po odpaleniu na nowej turbinie okazało się, że samochód kopci na temperaturze roboczej, wolnych obrotach i przy większym obciążeniu na siwo-niebiesko, chmura ma zapach oleju. Co mogło pójść nie tak? Przed regeneracją nie było żadnych problemów z kopceniem, nawet na zimnym motorze przy mrozach -15*C swap słupka robiony we wrześniu i zrobione na nim 30 tys km. Wykluczam wtryskiwacze, głowicę i UPG bo oleju nie ubywa ani nie przybywa, płyn chłodniczy w normie nie ma bąbelków i nie śmierdzi spalinami, auto pali od strzała i chodzi cichutko i równiutko oraz jedzie jak trzeba.
  3. Witam odebrałem 2 dni temu swoje 2.0tdi BPW - (słupek od 1.9 AVF, DPF OFF, EGR OFF + chip tuning) po regeneracji turbiny i wsadzeniu większego wirnika. (We wcześniejszej ori turbo cięła się geometria i były luzy na wirniku) Po odpaleniu na nowej turbinie okazało się, że samochód kopci na temperaturze roboczej, wolnych obrotach i przy większym obciążeniu na siwo-niebiesko, chmura ma zapach oleju. Co mogło pójść nie tak? Przed regeneracją nie było żadnych problemów z kopceniem, nawet na zimnym motorze przy mrozach -15*C swap słupka robiony we wrześniu i zrobione na nim 30 tys km. Wykluczam wtryskiwacze, głowicę i UPG bo oleju nie ubywa ani nie przybywa, płyn chłodniczy w normie nie ma bąbelków i nie śmierdzi spalinami, auto pali od strzała i chodzi cichutko i równiutko oraz jedzie jak trzeba.
  4. Pomoże ktoś? Czekałem miesiąc na samochód..
  5. Witam odebrałem 2 dni temu swoje 2.0tdi BPW - (słupek od 1.9 AVF, DPF OFF, EGR OFF + chip tuning) po regeneracji turbiny i wsadzeniu większego wirnika. (We wcześniejszej ori turbo cięła się geometria i były luzy na wirniku) Po odpaleniu na nowej turbinie okazało się, że samochód kopci na temperaturze roboczej, wolnych obrotach i przy większym obciążeniu na siwo-niebiesko, chmura ma zapach oleju. Co mogło pójść nie tak? Przed regeneracją nie było żadnych problemów z kopceniem, nawet na zimnym motorze przy mrozach -15*C swap słupka robiony we wrześniu i zrobione na nim 30 tys km. Wykluczam wtryskiwacze, głowicę i UPG bo oleju nie ubywa ani nie przybywa, płyn chłodniczy w normie nie ma bąbelków i nie śmierdzi spalinami, auto pali od strzała i chodzi cichutko i równiutko oraz jedzie jak trzeba.
  6. Witam po przekręceniu kluczyka migają świece żarowe, samochód nie ma mocy totalnie. Jedyny błąd OBD: Kod P0405 - Czujnik Recyrkulacji Spalin(EGR) - niski sygnał wejściowy. Ktoś coś wie, miał z tym coś do czynienia? Dziś po południu jeszcze planuje podmienić EGR i zobaczyć czy błąd dalej występuje. Pozdrawiam. Szukam jeszcze jakiegoś dobrego znawce, magika Dolnośląskie - Milicz, jestem po swapie słupka z 2.0tdi BPW na 1.9tdi AVF (cały osprzęt z 2.0 BPW) który ogarnąłby mi jakieś korekty wtrysków i ewentualnie jakieś inne poprawki. Chciałbym zaślepić EGR programowo też go wyrzucić i wyciąć DPF i programowo go wyrzucić, z jakimi kosztami mam się liczyć?
  7. Zasilanie przepustnicy ok, jej podmianka nie pomogła
  8. Witam pacjent a4 b7 2.0tdi bpw 2007r Na desce rozdzielczej: -Migająca spirala, kontrolka świec -Check engine Obserwacje: -Przepustnica cały czas w 100% otwarta została przeczyszczona -Bezpieczniki wszystkie, piny w komputerze i w kostce sprawdzone wszystko ok. -Samochód brak mocy przy migającej kontrolce świec, gdy kontrolka zniknie samochód idzie jak zdrowy, wściekły. Ale blad zaraz wraca tak jakby sie cos przycinalo. -Kod błędu OBDII: P2100 „Throttle Actuator Control Motor Circuit Open”
  9. Witam chciałbym odświeżyć temat. Jakie problemy mogę napotkać w zmienianiu słupka z 2.0 bpw na 1.9 avf? Cały osprzęcik zostaje z bpw.
  10. przemusbpw

    Podniesienie mocy

    Jakiś słaby ten chip jak przy 278KM masz 403Nm haha
×
×
  • Dodaj nową pozycję...