Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Światła przeciwmgielne, podświetlenie drzwi, pamięć foteli


iiyamagoly

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem którego nie umiem rozwiazac(nie znam się na audi... Jeździłem dłuższy czas volvem  i tam nic się nie dizlao ??

1. Gdy wskaźnik znajduje się na światłach pozycyjnych , światła przeciwmgielne świeca... Gdy wskaźnik przesune na światła mijania gasną i nie działają (dodam że mam xenon i samochód sprowadzony przez poprzedniego właściciela z Szwarcarii) 

2. Samochód ma gniazda i sprawne żarówki pod fotelem kierowcy i pasażera, ale się nie uruchamiają. Dodam fakt że oświetlenie bagażnika też nie działa. 

3. Podświetlenie drzwi (przód swieca) z tyłu lewe drzwi po lekkim otworzeniu świeci, a gdy otworzę ok 30 cm jakby odcinało prąd i gaśnie. 

4. Pamięć foteli po naciśnięciu 1 czy 2 słychać uruchomienie silniczka ale fotel nie reaguje... 

received_1353285748180783.jpeg

Edytowane przez iiyamagoly
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chaos... 

Myślę że nie uzyskałes żadnej odpowiedzi bo nikt nie wie o co Ci chodzi ?

Masz Vcds i kabel? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam... Możecie mi jakiś polecic z programem i kablem ?

Gdy włączone są postojówki, światła przeciwmgielne się pala. Gdy przesune na światła mijania xenon sie uruchamia a hologeny gasną...(dlaczego) ?

2.Podświetlenie nóg(na tylnej kanapie) nie uruchamia sie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup Vcds klona hex can się to zwie

Co do pierwszego punktu to wszystko zależy od kodowania jakie masz a bez kabla ani rusz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Halogeny się włącza pociągając za pokrętło. Jak masz normalnie wciśnięte i takie rzeczy się dzieją, to może ktoś coś majstrował, robił dzienne w halogenach i tak wymyślił, żeby się zapalały z postojowymi. Włącz normalnie przeciwmgielne w pozycji świateł mijania, czyli pociągnij - muszą świecić.