Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Pytanie o amortyzatory w zawieszeniu gwintowanym


Recommended Posts

Posted

Witam uzytkowników

Mam pytanie Dlaczego na tym zdjęciu są w tylnych amortyzatorach takie mocowania?

301fa4d94a6e7d9em.jpg

A na tym zdjęciu takie?:

0c42c0b63ce8d350m.jpg

Czy to jest zależne od wersji nadwozia a może od pojemności lub rocznika?

pozdro

Poprawiłem fotke nr 2

Posted

nie widac 2 zdjecia :mysli:[br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 15:52_________________________________________________z tego co wiem to czy do avanta czy do limo amorki sa takie same... tylne maja takie mocowanie jak to ktore jest w koleczku na 1 foto, przednie maja takie jakby widelki ktore sie mocuje do wahacza...

oczywiscie mowa o B5 :wink4:[br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 16:00_________________________________________________roznica jest w tylnich amorkach jesli chodzi o Q i oske ze wzgledu na wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi...

Posted

te pierwsze to chyba do "q" na drugiej fotce tulejka jest dluzsza bo amorek trzepal by ci sie w tylnej belce

Posted

Cześć

A czy da się jakoś zmodernizować te amortyzatory bez tego "bolca" na takie które są u mnie ( z bolcem) ?

Mam seryjne zawieszenie a w gwincie mam takie jak na zdjęciu nr. 1

czyli mam rozumiec że nici z zakładania gwintu?

Posted

Myślę że da się założyc po poostu uciąć :) [br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 11:52_________________________________________________na odpowiednia szerokośc

Posted

tak właśnie poradził mi kolega nike 21

A jak przymocuje amoryzatory u góry skoro w seri jest taka specjalna "podstawa" przykręcana na dwie sruby od góry a tu jej brak? Mozna ten element przełożyć?

Posted

Można ale musisz sprawdzić gniazdo łożyska czy jest takie samo :)

Posted

Każdy tylny amor ma bolec (tuleję) - na 1 foto poprostu go nie ma a na 2 jest - u mnie w B7 też był :)

Posted

Kurcze szczerze troche się zamotałem ;(

Może wstawie zdjęcie zawieszki, oznacze kolorkami , zadam pytania to się deczko rozjaśni :)

a1952174f7c1c897m.jpg

1. W seryjnym zawieszeniu w tym miejscu są wspomniane wcześniej "bolce"(dystanse) które utrzymują amortyzator w pozycji pionowej a nie skośnej.

Jak widać tu ich brak.. więc amortyzator będzie pracowałby po skosie. Co zrobic aby tak nie było?

2. W seryjnym zawieszeniu w tym miejscu amortyzator łączy się z autem dwiema srubami od wewnątrz bagażnika przy pomocy "jakby daszków" fotka tu 5761039e39efbf35m.jpeg

A tu ich brak... czy możliwe jest ich przełożenie z seryjnych amorów? Bo bez taj części nie możliwe jest ich zamontowanie. Jeśli nie będzie możliwe przełożenie to jak to zrobić?

3. Analogicznie do pytania drugiego jak je w tym miejscu przymocować? bo tu brak nawet tych "daszków" które sa w tylnych amorach na zdjęciu..

Ech wiem że dużo pytań... mam nadzieję że ktoś mi to wszystko lub po części wyjaśni.

Pozdrawiam audi maniaków :cool1:

Posted

kolego juz Ci to tlumaczylem... forum wszystkiego nie zalatwi, trzeba wziasc to w lapy, zobaczyc i przymierzyc... te daszki jak Ty to nazywasz odkrec od starych amorkow i zobacz czy wewnetrzna srednica pasuje do zewnetrznej srednicy trzpieni ktore wystaja na gorze amorkow z gwintem :cool1:

a jesli chodzi o te tulejki na dole to albo kupisz nowe tuleje metalowo-gumowe razem z dystansem, albo odetniesz gumowka od starych i podczas montarzu gwintow zalozysz jako dystans przy wkrecaniu dolnej sruby...

nikt po zdjeciach Ci nie powie czy to bedzie pasowac - trzeba przymierzyc :)

Posted

No tak wiem wiem że forun wszystkiego nie załatwi :kox:

Myślałem że ktos miał podobny problem i cos podpowie

Juz odkręcałem tylne amory i zdziwiłem się bo myślałem ze wszystko bedzie pasować plug&play :confused4:

jutro jeszcze raz odkręcę i przymierze

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...