Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik czy Termostat


Morius

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze swoim audi. Po przejechaniu 20 km (testowo tak wczoraj przejechałem ) na zegarze wskazówka 90 stopni, a po podłączeniu pod vag w bloki silnika temperatura wynosi 76.5 stopni, a w bloku licznika 83. W kabinie leci tylko letnie powietrze (porównując w passacie b5 siostry przy ustawieniu temperatury 21 jest bardzo ciepło a w audi letnie powietrze nie mówiąc , że w miarę zimno).

Pewnego dnia gdy temperatura na zegarze wynosiła 90 stopni po zgaszeniu auta i po ponownym odpaleniu wskazówka pokazywała ok 70 stopni ale zaraz znów dobijala do 90 po chwili ( myślałem że się zegar popsuł ale po podłączeniu pod vag myślę że zegar chciał pokazać to co jest w rzeczywistości) 

Bardzo proszę o pomoc, gdyż w samochodzie spędzam ok 8-10 godzin dziennie i chciałbym mieć trochę cieplej :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Morius napisał:

Witam, mam problem ze swoim audi. Po przejechaniu 20 km (testowo tak wczoraj przejechałem ) na zegarze wskazówka 90 stopni, a po podłączeniu pod vag w bloki silnika temperatura wynosi 76.5 stopni, a w bloku licznika 83. W kabinie leci tylko letnie powietrze (porównując w passacie b5 siostry przy ustawieniu temperatury 21 jest bardzo ciepło a w audi letnie powietrze nie mówiąc , że w miarę zimno).

Pewnego dnia gdy temperatura na zegarze wynosiła 90 stopni po zgaszeniu auta i po ponownym odpaleniu wskazówka pokazywała ok 70 stopni ale zaraz znów dobijala do 90 po chwili ( myślałem że się zegar popsuł ale po podłączeniu pod vag myślę że zegar chciał pokazać to co jest w rzeczywistości) 

Bardzo proszę o pomoc, gdyż w samochodzie spędzam ok 8-10 godzin dziennie i chciałbym mieć trochę cieplej :)

 

Rano jak zimny sprawdź przed odpalaniem wartości G2 i G62 (czujnik silnika i zegarów). Wartości powinny się w miarę pokrywać z niewielką różnicą. Poza tym po nagrzaniu na zegarach będziesz miał już 90 co przekłada się na jakieś 70-105 rzeczywistej temperatury (tak wyskalowali wskazania licznika :) )

Ale to że słabo grzeje to raczej nie wina czujników tylko termostatu, zakamienionej nagrzewnicy, zapowietrzonego układu itd.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...