dekiel 13 Posted March 5, 2019 Posted March 5, 2019 Pytanie do znawców. Pacjent a4 b6 avant FWD. Tylne hamulce jeszcze na razie 245mm. Po 2-3 dniowym postoju w garażu /tylko na biegu i bez ręcznego/ ma lekko zaciśnięte tylne zaciski.Po wrzuceniu wstecznego słychać 'pyk' jak puszczają po czym jedzie oraz hamuje bez problemu. Tył jest do wymiany klocki już nie równo łapią no i efektywność tych hamulców jest jak wiadomo gówniana. Prośba o diagnozę tego przypadku .
Patryk94 Posted March 6, 2019 Posted March 6, 2019 A może po prostu rodzą sie przyczepiaja klocki do tarczy? Mialem tak jak auto malo jezdzilo po dłuższym postoju tarcze cale w rdzy, do ruszenia trzeba bylo dodac wiecej gazu, i byl odgłos jak by cos sie urwalo.
dekiel 13 Posted March 6, 2019 Author Posted March 6, 2019 Fakt że tarcza ma rowki i klocki nie równo łapią . Jest trochę przyrdzewiała , może to to ??
tyskiv6 Posted March 6, 2019 Posted March 6, 2019 Może tłoczki już zapieczone delikatnie i dodatkowo rdza trzyma po dłuższym postoju . Polecam zmianę na większe , jeden z najlepszych modów ?
dekiel 13 Posted March 6, 2019 Author Posted March 6, 2019 Godzinę temu, tyskiv6 napisał: Może tłoczki już zapieczone delikatnie i dodatkowo rdza trzyma po dłuższym postoju . Polecam zmianę na większe , jeden z najlepszych modów ? Zestaw 320/288 czeka na założenie ale jestem ciekawy co jest przyczyną tego 'przyłapywania' tyłu teraz. Dzieki za sugestię.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now