Skocz do zawartości

tyskiv6

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tyskiv6

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    małopolska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

575 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tyskiv6

0

Reputacja

  1. Wspawany . Cieżko powiedzieć bo długo jeździłem na dziurawym z racji , że szukałem ori i po założeniu tego jest cichutko ? Ale myślę , że porównywalnie jak nie tak samo .
  2. Do tyłu mogą być szersze bo czemu nie ? Wiele osób tak robi , nadkole z tyłu jest głębsze więc nawet lepiej wyglądają szersze na tył. Ja przy 1bv miałem 19 235/35 a koło 8,5j et 35 z przodu i et 30 z tyłu . Było mniej więcej równo z rantem i nic nie obcierało , na styki , więcej bym nie dawał .Chyba że gwint niżej i ustawić kąty to pewnie i 10 j wejdzie .
  3. Dyfuzor zderzaka s4 b7 i do tego końcówki ori s4 b7 i będzie jak w oryginale . ? . Na forum ogólnie poleca się firmę ulter , ja tez takowe posiadam i jestem zadowolony . Wygogluj podwójny wydech ulter i wybierz jaki rodzaj Ci spasuje ścięte czy proste . Jak dobrze spasujesz takie ulterki będzie wygglądało malina z dyfuzorem s4 .
  4. Rok temu wymieniłem na ten https://allegro.pl/oferta/tlumik-srodkowy-audi-a4-b6-b7-1-8-t-1-9-tdi-quattr-7866042871 . Wszystko pasuje , solidnie zrobiony (przynajmniej tak wygląda) u mnie co prawda do 1.9 ale podpasuje również do 1.8 t . Mi ori używki w dobrym stanie nie udało się znaleźć .
  5. 2002 1.9 avf w 2015 kupiłem z 180 tys ? co prawda od pierwszego właściciela z Niemiec . Teraz 220 tys. - 40 tys . w 4 lata . Wychodzi na to że możliwe jest kupić 18 letniego diesla z przebiegiem 180 tys . hehe ? Jak by ktoś jeździł rocznie 10 tys jak ja .
  6. Może tłoczki już zapieczone delikatnie i dodatkowo rdza trzyma po dłuższym postoju . Polecam zmianę na większe , jeden z najlepszych modów ?
  7. Mi tarcze zimmermann z klockami ferodo z przodu piszczą . Co prawda są to 345 .
  8. 235/45/17 mam na lato 215/50/17 na zime ( wygodniejsze ) . Imo obydwa zestawy wyglądają ok na 1ba . Felgi 17 et 43 7j ori s line , takie tez polecam autorowi wątku .
  9. Ok dzięki , jak nie znajdą co to sprawdzę z tymi amorami i stacja diagnostyczna . Dam znać co było . Pozdrawiam .
  10. Strzela na postoju i to bardzo delikatnie bym powiedział trzeba sie wsłuchać , i jak np parkuje przy bardzo małej prędkości skręcam kierownice słychać . Podczas szybszej nic nie słychać .
  11. To jakim cudem przed wymianą było ok ? Czy przy wymianie tych części trzeba ruszać przegub ? Mógł go w jakiś sposób uszkodzić ?
  12. Witam , po wymianie drążków i końcówek , oraz nie wiem czy to ma znaczenie amory , sprężyny plus odboje poduszki itp , przy skręcaniu na postoju lub gdy auto powoli się toczy słuchać delikatny "strzał" w pewnym momencie skrętu . Co to może być ? Przed wymianą nic takiego nie występowało . Wróciłem z tym do mechanika , a on juz diagnozuje , że pewnie maglownica strzela . Tylko , że za nim do niego przyjechałem problemu nie było . Pozdrawiam .
  13. Witam , po wymienianie zacisków przednich i odpowietrzeniu pedał hamulca łapie dopiero przy samym dole , 3/4 jest praktycznie zero reakcji dopiero przy samym dole jest hamulec . Czy to objaw zapowietrzenia ? Wymieniane były przednie zaciski , przewody itp na 345 . Przed zabiegiem hamulec łapał od samej góry tak jak powinno . Czy przy wymianie przednich zacisków mogły zapowietrzyć się tylne ? Powiedziałem mechanikowi żeby odpowietrzył je w rękach jeszcze raz , zobaczymy co z tego będzie . Pytam bo już mi wmawiał , że pewnie zaciski zle zregenerowane , tłoczek przyciera lub coś takiego i dlatego tak jest . Pozdrawiam . Edit Później była diagnoza , że pompa musi być od s4 ale na szczęście zadzwoniłem do deva i udało się uniknąć niepotrzebnego wydatku bo nie ma to tutaj nic do rzeczy . Edit 2 Nie udało im się tego naprawić . Zabiorę auto do innego warsztatu i może tam dojdą .
  14. tyskiv6

    Podobne do Vredestein

    Witam , Niby 235 to 235 , a jednego producenta opony praktycznie chowają całą felge, a drugiego są naciągnięte na tej samej feldze . I tutaj chciał bym abyście mi polecili jakieś opony ala Vredestein czyli te 'szersze' . Będą to 235 35 19 . Może być coś z tańszych . Pozdrawiam .
  15. Witam , jakie dobrać parametry na tył do b6 aby było prawie na równi z rantem a przy obciążeniu i większych hopkach nic nie obcierało ? Czy 8.5j et30 będzie w sam raz czy coś szerszego ? Nie chce dokładać żadnych dystansów . Dodam , że mam 1ba + eibach pro kit -30 , opony 235/35 Na przód z tego co wyczytałem to 8.5j et35 . Zgadza się czy można coś więcej ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...