Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

EGR cieknie?

Opublikowano

No troszke...było czyszczone ale cieknie

Opublikowano

Zrób pozostałe logi, bo dynamiczne to nie wszystko.

EGR cieknie?

Widzisz to po tych logach ? :naughty:

Opublikowano

Ale mi generalnie chodz o turbine czy z nia wszystko spoko?? czy nie przeladowywuje itd

Opublikowano

Zrób pozostałe logi, bo dynamiczne to nie wszystko.

EGR cieknie?

Widzisz to po tych logach ? :naughty:

Lukaszr - ja się dopiero uczę - przynajmniej się staram :wink4:

są chyba większe od normalnych różnice w zadanych i rzeczywistych (03 i 11) więc się spytałem

Opublikowano

Lukaszr - ja się dopiero uczę - przynajmniej się staram :wink4:

Ależ to było z nutką przekory i sympatii :tongue4:

są chyba większe od normalnych różnice w zadanych i rzeczywistych (03 i 11) więc się spytałem

Jeżeli chodzi o grupę 003 to jest to wskazanie pomiaru przepływomierza i w tych silnikach AWX/AVF takie wartości są prawidłowe. Nie zawsze wartość zadana ma być równa mierzonej. Ten pomiar dynamiczny raczej nie mówi o EGR, natomiast ten sam blok tylko BS pokazuje nam jego działanie.

Co do 011 to tutaj powinny być do siebie jak najbardziej zbliżone i praktycznie są, poza lekkimi wahaniami, których czasami nie unikniesz.

Przyda się tutaj lekkie przebutowanie autka.

Jedna rzecz, która jest ciut za duża to OB.

Opublikowano

i właśnie takich odpowiedzi mi brakuje :wink4:

Opublikowano

A co to OB??

Opublikowano

A co to OB??

OB to OverBoost czyli funkcja programu sterującego ECU powodująca chwilowy wzrost ciśnienia doładowania ponad ograniczenia ustawione w programie. Powoduje chwilowy przyrost momentu obrotowego. W praktyce jest tak, że maksymalne ciśnienie doładowania w silniku 130PS to 2350mbar (wraz z ciśnieniem atmosferycznym). Podczas gwałtownego przyspieszania ciśnienie jest zwiększane przez chwilę nawet do 2600mbar. W tym czasie podnosi się również dawka paliwa, w wyniku zmierzonego przez ECU większego przepływu powietrza. Efektem działania overboostu, jest więc chwilowy wzrost mocy jednostki napędowej.

U Ciebie OB jest ciut przydługi.

Opublikowano

Hmm czyli moga byc jakies komplikacje w zwiazku ztym?? A czy po tych logach mozna stwierdzic czy sztanga gruszki pracuje dobrze?? bo maialem ochote ja ciut przykrucic tzn jej ruch bo chyba lopatki mi sie za bardzo otwieraja jak to jest opisane tu:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t17053.0.html;highlight=dzwiek

Fakt ze ten dzwiek u mnie juz jest mniejszy po czyszczeniu turbawki no ale jest..

Opublikowano

nie jest zle ...

kiedy rozrzad zmieniany bo ten kat synchronizaci nie jest za ciekawy [zrob 004 na jalowym]

OB chwilowe dosyc spore ale szybko zbite do akceptowalnego poziomu ... przegon furke kilka razy i wszsytko powinno wrocic do normy

Opublikowano

Rozrzad robilem jakies 30 tysi temu..co cos kiepsko ustawiony??? statycznezrobie po niedzieli..

Opublikowano

Hmm czyli lepiej zebym to jakos skorygował (jak??) czy moze zostac??

Opublikowano

Hmm czyli lepiej zebym to jakos skorygował (jak??) czy moze zostac??

bylo na forum .. poszukaj ... ale najpierw 004 statyczne ..

Opublikowano

Ok a co myslicie o tej turbawce?? mogłbym troche ta sztange od gruszki skrucic?? w sensie zeby lopatki mniej sie otwierały??

Opublikowano

Ok a co myslicie o tej turbawce?? mogłbym troche ta sztange od gruszki skrucic?? w sensie zeby lopatki mniej sie otwierały??

a po co ... ?

Opublikowano

No bo u mnie jeszce troche wystepuje ten "niepokojacy dzwiek" takie "szuranie jak spada zobrotóm" o ktorym pisalem kilka postow wczesniej i tam jeden koloeg wlasnie pisal ze skrocil troce ruch sztangi i pomogło..tyle ze ja nie chcialem tego robic bez logów..[br]Dopisany: 08 Marzec 2009, 14:20_________________________________________________Panowie a wracając do kata synchronizacji pobiegłem do samochodzika i na zimnym tzn tęp cieczy ok 35 stopni ten kat wacha sie od 1,7 do 2,7..to chyba nic dobrego nie wróży...??

Opublikowano

Panowie a wracając do kata synchronizacji pobiegłem do samochodzika i na zimnym tzn tęp cieczy ok 35 stopni ten kat wacha sie od 1,7 do 2,7..to chyba nic dobrego nie wróży...??

Generalnie na biegu jałowym powinien być w granicach 0 wtedy podczas jazdy będzie skakał w granicach normy, bo obecnie ją przekracza i dobrze by było to poprawić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...