Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepustnica wydechu 1.8t


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wstępie dodam,że znalazłem tylko jeden podobny temat i nie dowiedziałem się z niego zbyt wiele.

Zastanawiam się nad zrobieniem u siebie elektrycznej przepustnicy wydechu.

Pacjent to b7 1.8t + downpipe 2,75" + program na  około 200KM

Wydech seria prócz tego DP.

 
Gdzie najlepiej wstawić taką przepustnice?
Czy robić obejście tylko tłumika środkowego czy puścić spaliny od razu po przepustnicy w atmosferę? Boje się,że jak ominę tylko środkowy tłumik to tylne puszki średni dzwięk będą wydawać,a końcówek nie chciał bym zmieniać ? 
Jaką średnice rurki po przepustnicy,bo widziałem jest kilka rozmiarów od 2" do 2,75" nawet i jak wpływa dana średnica na dzwięk.

 

Czy robił ktoś coś takiego u siebie?

Ciekawi mnie jak to gra z 1.8t, nie chcę robić przelotu,bo na co dzień nie chciałbym żeby głowę urywało,tylko od czasu do czasu na jakimś spocie na przykład uwolnić wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposobów na montaż jest kilka ,albo dajesz między DP ,a środkowym tłumikiem w atmosferę, wtedy tyczy jak traktor ,pod autem tworzy się rezonans ,bo fala dźwiękową odbija się od gleby , albo dajesz między środkowym, a końcowym, też w atmosferę, tyczy prawie to samo jak w przypadku numer 1 :)  te dwa sposoby sa najtansze ,ale i nakglosniejsze .

 

Jest jeszcze jedna opcja ,budujesz sobie konkretny układ wydechowy z kwasowki oparty na tłumik i środkowym i końcowych, końcowe tłumiki można zrobić tak że będzie przy każdym z nich przepustnica i po jej otwarciu,będzie omijany tak jak by tłumik końcowy, ale dźwięk nadal będzie wydobywa się z końcówki wydechu ,wtedy nie ma rezonansu pod autem A dźwięk zmienia się na poziomie około 10 Db  ,ale to jest juz kosztowny zabieg .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2019 o 07:19, bartez80 napisał:

Sposobów na montaż jest kilka ,albo dajesz między DP ,a środkowym tłumikiem w atmosferę, wtedy tyczy jak traktor ,pod autem tworzy się rezonans ,bo fala dźwiękową odbija się od gleby , albo dajesz między środkowym, a końcowym, też w atmosferę, tyczy prawie to samo jak w przypadku numer 1 :)  te dwa sposoby sa najtansze ,ale i nakglosniejsze .

 

Jest jeszcze jedna opcja ,budujesz sobie konkretny układ wydechowy z kwasowki oparty na tłumik i środkowym i końcowych, końcowe tłumiki można zrobić tak że będzie przy każdym z nich przepustnica i po jej otwarciu,będzie omijany tak jak by tłumik końcowy, ale dźwięk nadal będzie wydobywa się z końcówki wydechu ,wtedy nie ma rezonansu pod autem A dźwięk zmienia się na poziomie około 10 Db  ,ale to jest juz kosztowny zabieg .

Cześć @bartez80 jak najlepiej montować taką przepustnice? Producent zaleca za DP. Powiem Ci że wydech mam kwasówke, chciałem coś przepustnicą pomodzić, u producenta wydech z klapami 2tys drożej dlatego szukam rozwiązania z przepustnicą elektroniczną:
 

Przepustnica-Wydechu-2-75-V-Band-Pilot_%
MTUNING.PL

Przepustnica Wydechu 2.75" 70MM V-Band Pilot Przepustnica wydechu pozwala kontrolować głośność dźwięku układu wydechowego. Urządzenie instaluje się zazwyczaj tuż za katalizatorem, natomiast regulacja przepływu...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, shogu napisał:

Cześć @bartez80 jak najlepiej montować taką przepustnice? Producent zaleca za DP. Powiem Ci że wydech mam kwasówke, chciałem coś przepustnicą pomodzić, u producenta wydech z klapami 2tys drożej dlatego szukam rozwiązania z przepustnicą elektroniczną:
 

Przepustnica-Wydechu-2-75-V-Band-Pilot_%
MTUNING.PL

Przepustnica Wydechu 2.75" 70MM V-Band Pilot Przepustnica wydechu...

 

Proponuję budować sobie tylne tłumiki z przepistnicami ,a jak ma być tanio ,to montuj ja pomiędzy środkowym ,a  końcowym i wyjście zrób w atmosferę, na początku będziesz, podjarany, ale potem zacznie Ciebie to denerwować .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bartez80 napisał:

Proponuję budować sobie tylne tłumiki z przepistnicami ,a jak ma być tanio ,to montuj ja pomiędzy środkowym ,a  końcowym i wyjście zrób w atmosferę, na początku będziesz, podjarany, ale potem zacznie Ciebie to denerwować .

Czyli najlepiej odpuścić temat :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, shogu napisał:

Czyli najlepiej odpuścić temat :D

Nie wiem ,nie znam twoich preferencji!!! Ja raz zrobiłem taki układ ( tani) klient był zachwycony ,ja nie ,po miesiącu przyjechał, żeby odłożyć ,przed ta przepustnica jeszcze jeden tłumik ( właśnie środkowy, bo wcześniej go nie chciał:)  )   A koniec końców za jakiś  czas stwierdził , że jest to takie sobie rozwiązanie ( ja go namawialem odrazu na to najdroższe  ,ale on "czytał na internecie" że będzie dobrze) no to nasz , klient , nasz pan i suma sumarum zostawil u mnie kwote  znacznie większa, niż by odrazu było to zrobione jak należy....

 

 

Tak więc decyzja należy do Ciebie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, bartez80 napisał:

Nie wiem ,nie znam twoich preferencji!!! Ja raz zrobiłem taki układ ( tani) klient był zachwycony ,ja nie ,po miesiącu przyjechał, żeby odłożyć ,przed ta przepustnica jeszcze jeden tłumik ( właśnie środkowy, bo wcześniej go nie chciał:)  )   A koniec końców za jakiś  czas stwierdził , że jest to takie sobie rozwiązanie ( ja go namawialem odrazu na to najdroższe  ,ale on "czytał na internecie" że będzie dobrze) no to nasz , klient , nasz pan i suma sumarum zostawil u mnie kwote  znacznie większa, niż by odrazu było to zrobione jak należy....

 

 

Tak więc decyzja należy do Ciebie. 

Przeglądałem ten temat i nawet fajnie to wyszło:

Jaki koszt takiej usługi u Ciebie, mowa o tej droższej wersji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, shogu napisał:

Przeglądałem ten temat i nawet fajnie to wyszło:

Jaki koszt takiej usługi u Ciebie, mowa o tej droższej wersji?

Po pierwsze  wysylkowo nie ma szans ,a po drugie staram się bardzo mocno nie robić roboty po kimś! Szukaj kogoś w okolicy ,kto ogarnie tobie temat ,wyjdzie taniej i szybciej ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...