Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Jaki powinienem mieć zawór DV ?


Czowa

Rekomendowane odpowiedzi

A4 1.8T ATW.

Mam u siebie wsadzony ten zawór.

042820.jpg

A powinienem mieć zdaje się ten.

044570.jpg

I czy ten kruciec nie powinien mieć podciśnienia ?

cb063a606da1273dm.jpg

Auto jeździ od ponad roku idealnie ale mnie to zaciekawiło. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wzszystko jest ok. Poszukaj DV głębiej. Musi być. Od kolektora ssącego (od strony chlodnicy) odchodzi taki cienki wężyk, i wlaśnie on idzie do DV.Zobacz. Ten co wkleiłeś pierwszy jest na lini odpowietrzania skrzyni korbowej. I tam nie ma żarnego króćca od podciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 1.8T ATW.

Mam u siebie wsadzony ten zawór.

042820.jpg

Przez ten zawor odma laczy sie z dolotem. NIe wiem dokladnie jaka jest jego funkcja ale nie jest to DV.

Zawor na drugim zdjeciu to DV a u Ciebie znajduje sie on za drugim wentylatorem ( tym od klimy ) w polowie bloku silnika. Troszke ciezko go dostrzec bo niezle tam napchali :P

Jezeli samochod smiga to znaczy, ze wszystko jest OKI :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po poście Bikera już wiem ze to nie DV.

Juro wypatrzę tego DVa i sprawdzę, bo czasem spada ciśnienie o 50 mbar.

Mam nadzieję że nie turbina, bo na razie nie puszcza oleju, ani nic się z nią na pierwszy rzut oka nie dzieje. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie psuć mi tematu ;)

www.gajos.com.pl/sklep

Ten od ATW i RS6 nr. 06A 145 710 P to 136 pln.

Ten od TT nr. 06A 145 710 N to 124 pln w Audi.

W Skodzie u mnie w mieście akurat ceny takie same.

Apropo mojego DV to został wypatrzony.

Jutro kontrola wężyka.

Czy on idzie po pokrywie rozrządu z przodu do kolektora ssącego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro go wymieniam.

Gdy jest lekko sparciały, może turbo dmuchać mniej około 50-60 mbar ?

Znam tą liczbę z logów które zrobiłem kilka dni temu ze 3 razy.

Ale zegar teraz czasem podczas dnia pokarze seryjne 0,5 bara.

A czasem te 0,45.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro go wymieniam.

Gdy jest lekko sparciały, może turbo dmuchać mniej około 50-60 mbar ?

Znam tą liczbę z logów które zrobiłem kilka dni temu ze 3 razy.

Ale zegar teraz czasem podczas dnia pokarze seryjne 0,5 bara.

A czasem te 0,45.

Wydaje mi sie, ze jak wezyk jest sparcialy i popuszcza to DV otwiera sie za pozno a wtedy cisnienie powinno byc za wysokie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...