Jump to content
IGNORED

[B5 AWT] Jaki powinienem mieć zawór DV ?


Recommended Posts

Posted

A4 1.8T ATW.

Mam u siebie wsadzony ten zawór.

042820.jpg

A powinienem mieć zdaje się ten.

044570.jpg

I czy ten kruciec nie powinien mieć podciśnienia ?

cb063a606da1273dm.jpg

Auto jeździ od ponad roku idealnie ale mnie to zaciekawiło. :gwizdanie:

Guest BIKER
Posted

Moim zdaniem wzszystko jest ok. Poszukaj DV głębiej. Musi być. Od kolektora ssącego (od strony chlodnicy) odchodzi taki cienki wężyk, i wlaśnie on idzie do DV.Zobacz. Ten co wkleiłeś pierwszy jest na lini odpowietrzania skrzyni korbowej. I tam nie ma żarnego króćca od podciśnienia.

Posted

A4 1.8T ATW.

Mam u siebie wsadzony ten zawór.

042820.jpg

Przez ten zawor odma laczy sie z dolotem. NIe wiem dokladnie jaka jest jego funkcja ale nie jest to DV.

Zawor na drugim zdjeciu to DV a u Ciebie znajduje sie on za drugim wentylatorem ( tym od klimy ) w polowie bloku silnika. Troszke ciezko go dostrzec bo niezle tam napchali :P

Jezeli samochod smiga to znaczy, ze wszystko jest OKI :good:

Posted

Po poście Bikera już wiem ze to nie DV.

Juro wypatrzę tego DVa i sprawdzę, bo czasem spada ciśnienie o 50 mbar.

Mam nadzieję że nie turbina, bo na razie nie puszcza oleju, ani nic się z nią na pierwszy rzut oka nie dzieje. :cool1:

Posted

gdzie moge kupic ten zaworek DV? Pytalem w ASO Skody to krzykneli mi 300zl Moze ktos ma nazbyciu?

Ja kupilem w ASO Wroclaw za 200 PLN brutton :gwizdanie:

Posted

Nie psuć mi tematu ;)

www.gajos.com.pl/sklep

Ten od ATW i RS6 nr. 06A 145 710 P to 136 pln.

Ten od TT nr. 06A 145 710 N to 124 pln w Audi.

W Skodzie u mnie w mieście akurat ceny takie same.

Apropo mojego DV to został wypatrzony.

Jutro kontrola wężyka.

Czy on idzie po pokrywie rozrządu z przodu do kolektora ssącego ?

Posted

Czy on idzie po pokrywie rozrządu z przodu do kolektora ssącego ?

Tak, pod wezem zasilajacym turbawke w plyn chlodzacy....

Posted

Jutro go wymieniam.

Gdy jest lekko sparciały, może turbo dmuchać mniej około 50-60 mbar ?

Znam tą liczbę z logów które zrobiłem kilka dni temu ze 3 razy.

Ale zegar teraz czasem podczas dnia pokarze seryjne 0,5 bara.

A czasem te 0,45.

Posted

Jutro go wymieniam.

Gdy jest lekko sparciały, może turbo dmuchać mniej około 50-60 mbar ?

Znam tą liczbę z logów które zrobiłem kilka dni temu ze 3 razy.

Ale zegar teraz czasem podczas dnia pokarze seryjne 0,5 bara.

A czasem te 0,45.

Wydaje mi sie, ze jak wezyk jest sparcialy i popuszcza to DV otwiera sie za pozno a wtedy cisnienie powinno byc za wysokie...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...