Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Italiano

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o z analizowanie logów Szwagra.

Autko czasami wpada w no-flaut.

Były już 2 razy czyszczone kierownice, przez pierwsze dni autko dobrze się spisuje, ale potem znowu to samo.

Po noflaucie pokazuję się błąd;

Saturday,07,February,2009,16:18:51:55371

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 038 906 018 FD

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2137

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06335

1 Fault Found:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

LOGI DYNAMICZNE

Grupa 0

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2276f6d526829bc5.html

Grupa 1

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e0fe410bfb3a608.html

Grupa 3

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33a448d230773059.html

Grupa 4

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eae4256c2e094e46.html

Grupa 8

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3e2eeb6534f8635.html

Grupa 10

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67abae80d5b21d6c.html

Grupa 11

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/adcbb7026ba68a61.html

Grupa 13

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2decf3142b5e4ba.html

LOGI STATYCZNE

Grupa 0

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/572295cf62974036.html

Grupa 1

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a625064b6f98f6d.html

Grupa 3

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5da1ca53c8ca314f.html

Grupa 4

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b404c4c572544bf.html

Grupa 7

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be04b7cb782fcb89.html

Grupa 13

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f528dc2950a2b30b.html

Grupa 15

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9b8c8640e6c32c1.html

BASIC SETTING

Grupa 0

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22edfa03637ab4e5.html

Grupa 1

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9204ef288ae7c8ce.html

Grupa 3

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59b542d4c6227aba.html

Grupa 11

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/97126700318a118f.html

Dziękuje za sprawdzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz niedomogajacego termostatu - do wymiany :wink4: zrobilbym dwie rzeczy... sprawdzil bardzo dokladnie wezyki ukladu podcisnienia, przedmuchal sprezonym powietrzem lub wymienil oraz wywalił katalizator.

Cisnienie doladowania nadal nie jest plynnie regulowane... co odbija sie na LMM... wine ponosi j.w lub... ktos kto czyscil sprezarke zle ją zlozyl.

EGR - OK

uklad wtryskowy - znosny

Zaplon ustawiony prawidlowo

Dynamiczny kąt wtrysku - wyznaczany prawidlowo.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperaturę autko trzyma. Ale to marginalna sprawa.

Z tego co wiem, to wężyki były wymienione. Bo te co były naprawdę były w kiepskim stanie.

A czemu wywalił katalizator? Może można go trochę przepchać. I będzie ok.

Może podmienić LMM i wtedy zobaczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR - OK

Przemik, a nie wydaje Ci się, że wartość w BS na poziomie 250 to jednak trochę za dużo ?

Temperaturę autko trzyma. Ale to marginalna sprawa.

Nie marginalna, tylko podstawowa - auto nie trzyma temperatury i czas na wymianę termostatu.

A czemu wywalił katalizator? Może można go trochę przepchać. I będzie ok.

Przepchać ?

Może podmienić LMM i wtedy zobaczyć?

Raczej nic to nie da.

Inna sprawa - 011BS - nie ma w ogóle zmian - tak jakby coś było nie tak z podciśnieniem - może coś się gdzieś odłączyło w instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problemu szukalbym w sprezarce ...

Albo właśnie z turbiną - ostatnio kolega w A3 miał dokładnie taki sam pomiar w 011BS i okazało się, że turbina jest do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problemu szukalbym w sprezarce ...

Albo właśnie z turbiną - ostatnio kolega w A3 miał dokładnie taki sam pomiar w 011BS i okazało się, że turbina jest do wymiany.

BS lezy ale w dynamicznych jest regulacja wiec podcisnienie chodzi ... stad stawiam na sprezarke ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperaturę autko trzyma. Ale to marginalna sprawa.

Nie marginalna, tylko podstawowa - auto nie trzyma temperatury i czas na wymianę termostatu.

Jak robiłem logi to tylko poczekałem jak autko złapię 80 stopni i zacząłem robić logi.

Cytuj

A czemu wywalił katalizator? Może można go trochę przepchać. I będzie ok.

Przepchać ?

Chodzi o to że autko nie jest intensywnie eksploatowane i może wystarczy dłużej pojeździć i się przepali.

Czyli z tego co rozumiem, to posprawdzać wszystkie rurki i ewentualnie wymienić. A jak to nie da to wymiana turbo zostaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BS lezy ale w dynamicznych jest regulacja wiec podcisnienie chodzi ... stad stawiam na sprezarke ...

Też racja, ale u znajomego też pompowało jakoś te ciśnienie - w każdym bądź razie też stawiam na turbinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...