Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Olej w N75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od jakiegos czasu mam problem z cisnieniem doładowania turbo.

Wymieniłem zaworek N75 i problem jak by znikł, silnik był żywszy na wyzszych obrotach, ale do czasu jakieś 500km.

Przyjrzałem sie staremu zaworkowi okazało sie że jest w nim sporo oleju, zdjołem przewód z "zimnej" strony turbo i okazało sie że w nim jest olej.

Mam pytanie czy to turbo puszcza aż tak duzo oleju który później zapycha zaworek N75 ?

Jak temu zaradzić?

A może jest to normalne?

Opublikowano

Ja niedawno miałem w nim wodę, może olej z odmy się do niego dostaje na początek zajrzyj do dolotu. Sprawdź poziom oleju, nie sądze, żeby znalazł się tam olej z turbo... zdejmij obejme od dolotu z tej metalowej częsci idącej pod zderzakiem i zobacz czy jest tam sucho.

Opublikowano

"leoncjo" ja mówię o tym zaworku metalowym znajdujacym się między chłodnica a rozrządem, tym sterującym mieszkiem bajpasa. także jest tam bezpośrednio doprowadzony przewod od turbo

Opublikowano

Spokojnie kolego wiem o czym mówię ..... N75 ten do którego masz podpiętą gruszkę sterująca upustem w turbo. Wiecej miałem przyjemność wymieniać go u kumpla z tego co pamiętam: jeden wężyk idzie do gruszki, cisnienie dostarczane jest drugim i idze ono zza turbo (z części wysokociśnieniowej) trzeci przed filtrem powietrza ?? Coś w ten deseń. WIEM O CZYM MÓWIĘ :angry: . olej może do niego sie dostać albo z turbo albo z odmy idącej od pokrywy zaworów. Sprawdź co sugerowałem w pierwszym poście.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Faktycznie "leoncjo" ZWRACAM HONOR.

Turbina zaciaga olej z odmy i zapycha się zawór i calośc pływa w oleju.

Co doraźnie można zrobic w takiej sytuacji?

Może rozpiąc i zablokować od strony turbo?

Opublikowano

Spróbuj to wyczyścić, w sensie odmę i wszystkie wężyki :naughty:

Jeżeli nie chcesz tam oleju to czas zakupić Oil Catch Tank, niestety klubowy zakup nie doszedł do skutku.

Więcej o tym :

http://www.a4-klub.pl/smf/zakup_grupowy_oil_catch_tank-t57919.0.html

Masz tam nawet jakieś linki z allegro :decayed:

Opublikowano

A można puścić rure pod silnik, a od strony turba zablokować??

Może to nie będzie estetycznie wyglądało ale chyba będzie dzialać.

[br]Dopisany: 10 Marzec 2009, 18:23_________________________________________________Mam jeszcze pytaniedo w/w tematu.

Czy może pomogła by wymiana zaworu regulacji ciśnienia w skrzyni korbowej czyli tego czarnego płaskego dysku na pokrywie zaworów???

Opublikowano

Nie warto kombinować z rozłączaniem odmy i kierowaniem pod auto (estetyka, ekologia itp... ), sprawdź czy nie masz oleju w dolocie na odcinku przed intercoolerem. wyczyść wszystko ...powinno pomóc. Z tego co wiem to nie ma potrzeby wymiany odmy w naszych silnikach (1Z, AFN).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...