michalpod

Pasjonat
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O michalpod

    1. Witam . Mam taki problem, rozbierałem skrzynkę bezpiecznikowa i przez przypadek doszło do zwarcia przewodu prądowego dochodzącego do bezpiecznika wycieraczek z masa. Teraz nie działają (wycieraczki i spryskiwacze). Co sie stało? sprawdziłem wszystkie bezpieczniki są ok?? co mogę jeszcze sprawdzić?
    2. A można puścić rure pod silnik, a od strony turba zablokować?? Może to nie będzie estetycznie wyglądało ale chyba będzie dzialać. [br]Dopisany: 10 Marzec 2009, 18:23_________________________________________________Mam jeszcze pytaniedo w/w tematu. Czy może pomogła by wymiana zaworu regulacji ciśnienia w skrzyni korbowej czyli tego czarnego płaskego dysku na pokrywie zaworów???
    3. Faktycznie "leoncjo" ZWRACAM HONOR. Turbina zaciaga olej z odmy i zapycha się zawór i calośc pływa w oleju. Co doraźnie można zrobic w takiej sytuacji? Może rozpiąc i zablokować od strony turbo?
    4. "leoncjo" ja mówię o tym zaworku metalowym znajdujacym się między chłodnica a rozrządem, tym sterującym mieszkiem bajpasa. także jest tam bezpośrednio doprowadzony przewod od turbo
    5. Witam. Od jakiegos czasu mam problem z cisnieniem doładowania turbo. Wymieniłem zaworek N75 i problem jak by znikł, silnik był żywszy na wyzszych obrotach, ale do czasu jakieś 500km. Przyjrzałem sie staremu zaworkowi okazało sie że jest w nim sporo oleju, zdjołem przewód z "zimnej" strony turbo i okazało sie że w nim jest olej. Mam pytanie czy to turbo puszcza aż tak duzo oleju który później zapycha zaworek N75 ? Jak temu zaradzić? A może jest to normalne?
    6. Dzieki za podpowiedz z dolotem , sprawdze szczelnośc i dam znac co sie zmieniło
    7. Jak się da to umieszcze logi dynamiczne ale przy 3000Rpm mam 0,6 bara doładowania auto (nie dymi) i na pewno nie ma przeładowania ani zadnych błedów jakie elemety sa jeszcze odpowiedzialne za doładowanie w (1z) ?? oprócz turbo serdecznie prosze o radę , moze ktos tez tak kiedys miał
    8. tak dokładnie tak (0,6 bara) no własnie ale co może byc przyczyna takiego cisnienia turbo do wymiany? mam nadzieje ze nie
    9. tzn. 1,6 z cisnieniem atmosferycznym czyli [0,6 samego doładowania]
    10. Witam wszystkich jestem od niedawna uzytkownikiek A4 z 1z-tem, zakupiłem go 2 miesiące temu w niemczech. Mama problem z cisnieniem doładowania. po podpieciu vaga i pomiarów na bloku 011 wykazuje mi ciśnienie bezwzgledne ok 1,6 bara przy obciążeniu i rozgrzanym motorze, wydaje mi sie że to za mało? Auto jakby sie muli. Turbina jest sucha, auto dobrze pali na zimnym silniku, spalanie jest w granicach 6l/100km, zrobiłem 5000 od kupna i wymiany oleju i stan jest bez zmian, brak błędów na vagu, ogólnie jest ok ale ten "muł" . Cóz to może być, moze ten N75 prosze o radę
    11. [Lublin] Witam was mam 23 lata i od jakiegos czasu jestem użytkownikiem A4, mama nadzieje że dzięki temu forum rozwieja się moje wszelkie watpliwosci co do uzytkowania a4-rki