emass24 0 Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Witam Prośba o analizę logów. Auto poszarpuje przy przyspieszaniu, brak mocy. Audi po kapitalnym remoncie silnika W aucie sprawdzona szczelność dolotu, ustawiony WG, turbina trzyma ciśnienie (0,6 bara), zamontowany zawór forge 007, sprawny n75, ciśnienie na listwie wtryskowej 3,5 bar, brak błędów. http://vaglogi.pl/log-003_uGg2ms.html http://vaglogi.pl/log-001_002_Ns745p.html http://vaglogi.pl/log-003_025_mKR3hW.html http://vaglogi.pl/log-002_007_y6tB9YI.html http://vaglogi.pl/log-002_007_W4TPM.html http://vaglogi.pl/log-002_013_f58URE.html http://vaglogi.pl/log-003_008_Di6FG9b.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Cisnienie paliwa sprawdzane tez było pod obciązeniem? świece jakie? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emass24 0 Opublikowano 14 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 Ciśnienie paliwa robiłem na 3 biegu na wciśniętym gazie od 1500-6000 obr ciśnienie wzrasta do 4,8 bar utrzymując tą wartości, ciśnienie zmniejsza się przy wzrastających obrotach w granicach 5000-6000rpm do 4,4bar Świece poprzedni były denso, zmieniłem na NGK PRF5Q V-line. Co do poszarpywania najbardziej odczuwalne jest na 4 biegu podczas przyspieszania. Martwi mnie czerwony kolektor i turbosprężarka, być może jest nieprawidłowy skład mieszanki paliwowej lub wtryskiwacze. Czy logi są poprawne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się