gryczu Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 (edytowane) Cześć, Jak w temacie, ucieka płyn chłodniczy. Jak zajrzałem pod samochód widać tak jak na zdjęciu (zaznaczone na zielono). Wypływa z pod koła pasowego z przodu i leci po misce olejowej na plastiki. Te krople zaznaczone po prawej stronie poleciały dalej, bo auto przechylone na kanale/podjeździe. Co to może być? pompa wody puszcza i spływa sobie na dół na to koło?? Czy coś innego może być, że z przodu cieknie?? P.S. przy okazji zobaczyłem, że w zasadzie przedniego odbojnika silnika w zasadzie nie było(jakieś tam sparciałe resztki), co też widać na zdjęciu. Jeśli macie delikatne stuki na kostce brukowej, lub mocno poklejonym asfalcie, a zawieszenie sztywne, to może być to... Edytowane 14 Maja 2019 przez gryczu dodanie zdjęcia
szpakuziom Opublikowano 15 Maja 2019 Opublikowano 15 Maja 2019 Raczej pompa puszcza... Z przodu jest tylko pompa wody i to raczej ona cieknie. Oczywiście nie zaszkodzi oglądnąć okolice termostatu, bo niewykluczone, że to on, oraz obok termostatu masz również taką zaślepkę, z której również potrafi ciec.
gryczu Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Opublikowano 15 Maja 2019 1 godzinę temu, szpakuziom napisał: Raczej pompa puszcza... Z przodu jest tylko pompa wody i to raczej ona cieknie. Oczywiście nie zaszkodzi oglądnąć okolice termostatu, bo niewykluczone, że to on, oraz obok termostatu masz również taką zaślepkę, z której również potrafi ciec. Dzięki za sugestie!!! A do czego ta zaślepka służy?? Jeszcze dodam, że zaobserwowałem temp. falującą co jakiś czas między 90-100 stopni. Jeszcze przez jakiś czas samochód pomimo temp 90 stopni nie puszczał ciepłego powietrza do kabiny, dopiero po jakimś czasie się unormowało. Teraz samochód stoi i czeka na termin u mechanika, jeśli faktycznie pompa, lepiej nie jeździć co by rozrządu nie zablokowało, chociaż dźwięków łożyska nie słychać. Ale dmuchając na zimne, pojedzie na lawecie, w końcu z assistance skorzystam:) Jeśli wyjdzie pompa, to od razu rozrząd do wymiany.
szpakuziom Opublikowano 16 Maja 2019 Opublikowano 16 Maja 2019 (edytowane) Po prostu zaślepka, która wchodzi w króciec bloku od termostatu. Temperatura jak faluje, to prawdopodobnie przez ten wyciek, bo układ zapowietrzony. Jeżeli będziesz grzebał przy układzie wodnym, to warto wymienić króciec z tyłu silnika (trójnik), z którego też potrafi się lać bardzo często. kosztuje on 70zł, ale będziesz miał spokój i bierz tylko oryginał, żadnych zamienników. Edytowane 16 Maja 2019 przez szpakuziom
gryczu Opublikowano 20 Maja 2019 Autor Opublikowano 20 Maja 2019 Jeszcze raz dzięki, dzisiaj auto pojechało do mechanika, zobaczymy co wyjdzie. Tak zrobię, ale to już we własnym zakresie powymieniam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się