moonrush 0 Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Witam serdecznie, zaobserwowałem ubytek płynu chłodniczego w układzie i poszukując nieszczelności odnalazłem winowajcę - niewielki wężyk, którego nie potrafię zidentyfikować. Chciałbym taki element zakupić i wymienić. Niestety nie wiem jak taki element zidentyfikować, dlatego zwracam się z prośbą o pomoc w identyfikacji... może jakiś nr katalogowy na podstawie, którego można zamówić. Dołączam zdjęcia, silnik to 2.0 TFSI z 2014 roku. Z góry bardzo dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MasterCX 6 Opublikowano 19 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 (edytowane) Zdejmij wężyk jeśli oryginalny napewno jest numer. Wydaje się że jest to przewód odpowietrzający: nr: 06L121081E Edytowane 19 Maja 2019 przez MasterCX 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonrush 0 Opublikowano 19 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2019 Dziękuję, co prawda numer odnosi się do całego przewodu, ale to już naprowadza. Myślę, że bezpieczniej będzie kupić część przed rozbiórką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkt 13 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Witam. Jezeli plyn leci w miejscu opaski to spróbuj skrócić wąż np o 1 cm lub dwa jezeli długość węża na to pozwoli. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonrush 0 Opublikowano 21 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2019 Dziękuję za podpowiedź, być może rzeczywiście wystarczy trochę skrócić i zacisnąć na nowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonrush 0 Opublikowano 3 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 Witam ponownie, kupiłem kompletny przewód odpowietrzający 06L121081E tak jak podał kolega MasterCX i dziś został wymieniony. Dla zainteresowanych koszt w ASO 118 zł i trzeba kilka dni poczekać na dostawę. Mam nadzieję, że jest już po problemie. Dziękuję za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się