Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne syczenie regulatora ciśnienia paliwa


BeyerBrown

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Sprawdzając VCDS-em elementy wykonawcze na wyłączonym silniku (Output test) przy teście zaworu N80 (zawór odpowietrzania par paliwa ze zbiornika z węglem aktywnym) zawór ciśnienia paliwa wydaje z siebie takie oto dźwięki: 

https://drive.google.com/file/d/1-ChFLv8N2A6EKt1GV08TUj2YcrcwOupV/view?usp=sharing 

to normalne? Zaworek N80 wydaje mi się, że pracuje normalnie (cyka podczas testu).

Nie wiedzieć czemu poleciały mi też korekty w grupie 032 na minus (ok. -4,7%) przy częściowym obciążeniu na obu bankach, na obrotach jałowych korekta w obu bankach stoi w okolicach 0% (-0,2%). Jakieś sugestie? Nie ma błędów w pamięci usterek.
Nowe świece, nowy filtr powietrza/oleju, świeży olej 5W40, filtr paliwa wymieniony w zeszłym roku, nowy rozrząd, nowe moduły zapłonowe Hitachi, zapłony nie wypadają (sprawdzane w grupie 015 i 016). Brak LPG, tylko PB ?

Kod silnika: APB (187kW/254KM)

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, syczenie z regulatora to normalne zjawisko. Kupiłem nowy Boscha i jest tak samo. Korekty się poprawiły, będę je jeszcze obserwował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...