mateozgr 2 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Witam, mam problem z instalacja, mianowicie awaria pojawia się po zatankowaniu samochodu do pełna, auto nie chce przełączyć się na gaz i wyskakuje błąd za niskigo cisnienia gazu i rzeczywiscie tak jest, cisnienie robocze ustawione bylo na 1,5 bara po zatankowaniu jest 1,1 1,2 bara, po podkreceniu cisnienia na parowniku wszystko jest ok do ponownego zatankowania. Gazownik podpowiedział mi, że prawdopodobnie przyczyna może tkwić w parowniku dlatego kupiłem zestaw naprawczy i zregenerowalem parownik lecz nic to nie zmieniło. Parownik to kme gold gt. Macie jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shhaddoww 5 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Sprawdź mapsensor lpg, pewnie oszukuje i będzie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateozgr 2 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Jaki jest sposób na jego sprawdzenie? Po spadku cisnienia lecą również ustawienia korekt, czyli widać po sądzie, że jest np przelany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shhaddoww 5 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Podłącz się pod lpg tak będzie odczyt z mapa i będzie widać jakie jest ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateozgr 2 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Tak właśnie robię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się