Dymek090 Opublikowano 24 Czerwca 2019 Opublikowano 24 Czerwca 2019 (edytowane) Drodzy koledzy i koleżanki borykam się z problemem tylnych hamulców w moim Audi a4 b5 1996 r 1z 1.9 TDI, zaciski żeliwne. Prawy zacisk jest nowy (miał serwis jakieś dwa maks trzy tygodnie temu), jarzma są nowe, lewy zacisk był zregenerowany rok temu. Niestety tarcze wyglądają tak... różnica hamowania 8% (mocniej hamuje prawe) ręczny 34 % (mocniej hamuje prawe). Prawa tarcza jest zdecydowanie cieplejsza po trasie niż lewa, nie czuję aby którykolwiek zacisk trzymał. Klocki Meyle i tarcze ATE Oryginal Kiedyś świeciły się jak psu jajka miej więcej przed zimą Jakieś pomysły? Obecny stan tj. 11.07.2019 r. tydzień po ingerencji w zacisk oraz po ostrym hamowaniu z 160 do zera Edytowane 11 Lipca 2019 przez Dymek090
Dymek090 Opublikowano 11 Lipca 2019 Autor Opublikowano 11 Lipca 2019 okazało się, że mechanizm od hamulca ręcznego rozleciał się w lewym tylnym zacisku, został wymieniony. Prowadnice chodzą idealnie, tłoczek również a rdzawy ślad (pasek) pozostaje na tarczy i nie znika? Klocek się zje...? Mówiąc szczerze kończą mi się już pomysły :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się