QuikSilver Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Witam, mam szybkie pytanie, wymieniam króciec z tyłu silnika, bo pod autem różowa kałuża z płynu a zbiorniczek pusty, wyszło że ten dolny wąż na szybkozłączkę jest już mocno zużyty i to raczej on jest winowajcą , gdy go wyciągałem był wpięty do nagrzewnicy jako zasilanie, a patrząc na etke i po numerze na nim wychodzi że to ma być powrót i wpięty w górny króciec, czy dobrze kombinuje że coś ktoś namieszał ?
bobikos Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 (edytowane) Da się je zamienić miejscami ale wtedy marnie się układają (chyba że zostały zamienione również w przelotce gumowej, wtedy układają się w miarę przyzwoicie). Powrót powinien być podłączony do górnego króćca i posiadać dziurkę do odpowietrzania układu. Najlepiej zrób zdjęcie, może ktoś wymieniał przewód i dał nieodpowiedni. Edytowane 26 Czerwca 2019 przez bobikos
QuikSilver Opublikowano 27 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2019 do nagrzewnicy jest podpięte dobrze ten z dziurką jest u góry tak jak piszesz , chyba jest wszystko dobrze bo wąż jest tak wyprofilowany że inny raczej nie podejdzie, mam nadzieje że króciec nie będzie przepuszczać bo trochę roboty z jego wyciągnięciem było gdyby nie SAI to było by szybciej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się