Skocz do zawartości
IGNOROWANY

poprawne podłączenie węży do nagrzewnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam szybkie pytanie, wymieniam króciec z tyłu silnika, bo pod autem różowa kałuża z płynu a zbiorniczek pusty, wyszło że ten dolny wąż na szybkozłączkę jest już mocno zużyty i to raczej on jest winowajcą , gdy go wyciągałem był wpięty do nagrzewnicy jako zasilanie, a patrząc na etke i po numerze na nim wychodzi że to ma być powrót i wpięty w  górny króciec, czy dobrze kombinuje że coś ktoś namieszał ?

Opublikowano (edytowane)

Da się je zamienić miejscami ale wtedy marnie się układają (chyba że zostały zamienione również w przelotce gumowej, wtedy układają się w miarę przyzwoicie). Powrót powinien być podłączony do górnego króćca i posiadać dziurkę do odpowietrzania układu. Najlepiej zrób zdjęcie, może ktoś wymieniał przewód i dał nieodpowiedni. 

Edytowane przez bobikos
Opublikowano

do nagrzewnicy jest podpięte dobrze ten z dziurką jest u góry tak jak piszesz , chyba jest wszystko dobrze bo wąż jest tak wyprofilowany że inny raczej nie podejdzie, mam nadzieje że króciec nie będzie przepuszczać bo trochę roboty z jego wyciągnięciem było gdyby nie  SAI to było by szybciej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...