Jump to content
0
QuikSilver

poprawne podłączenie węży do nagrzewnicy

Recommended Posts

Witam, mam szybkie pytanie, wymieniam króciec z tyłu silnika, bo pod autem różowa kałuża z płynu a zbiorniczek pusty, wyszło że ten dolny wąż na szybkozłączkę jest już mocno zużyty i to raczej on jest winowajcą , gdy go wyciągałem był wpięty do nagrzewnicy jako zasilanie, a patrząc na etke i po numerze na nim wychodzi że to ma być powrót i wpięty w  górny króciec, czy dobrze kombinuje że coś ktoś namieszał ?


240KM 340nM 1.8T quattro powered by Gregor10 🛒

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Da się je zamienić miejscami ale wtedy marnie się układają (chyba że zostały zamienione również w przelotce gumowej, wtedy układają się w miarę przyzwoicie). Powrót powinien być podłączony do górnego króćca i posiadać dziurkę do odpowietrzania układu. Najlepiej zrób zdjęcie, może ktoś wymieniał przewód i dał nieodpowiedni. 

Edited by bobikos

Share this post


Link to post
Share on other sites

do nagrzewnicy jest podpięte dobrze ten z dziurką jest u góry tak jak piszesz , chyba jest wszystko dobrze bo wąż jest tak wyprofilowany że inny raczej nie podejdzie, mam nadzieje że króciec nie będzie przepuszczać bo trochę roboty z jego wyciągnięciem było gdyby nie  SAI to było by szybciej


240KM 340nM 1.8T quattro powered by Gregor10 🛒

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...