Rotor Opublikowano 15 Lipca 2019 Opublikowano 15 Lipca 2019 Wczoraj w trasie zauważyłem dziwny odgłos - jakby przede mną jechał jakiś nieduży motor 125 cm3. Słychać to warkotanie między 30 a 80km/h potem ton staję się wyższy i zagłusza go szum powietrza opon itd. nie zależy od obrotów silnika tylko od prędkości. Na pewno nie opony. Myślę sobie może że może to łożysko ale bardziej spodziewałbym się tzw wycia a tu ewidentnie warczenie. Tego samego dnia wcześniej jeździłem i nie było czegoś takiego więc stało się dosyć nagle. Mniej więcej w tym samym czasie zapaliła się kontrolka CHECK ENGINE. Więc już się boję, że to np nie łożysko w kole tylko skrzynia S-tronic. Dziś wieczorem będę w warsztacie w ziązku z check engine, to może i z tym coś się wyjaśni. Proszę o podpowiedzi.
Rotor Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Opublikowano 16 Lipca 2019 Mechanicy także stawiali na łożysko, dziś odbieram samochód po wymianie łożyska. Suma: ponad 600 zł bo wymienili też piastę.
Rotor Opublikowano 12 Września 2019 Autor Opublikowano 12 Września 2019 Przez urlopy i inne zapomniałem dopisać zakończenia opowieści ;). Łożysko z piastą wymienione i spokój. Serwis AutoDukat na wlocie do Pruszkowa od strony Warszawy mogę polecić bo przyjemnie, konkretnie i szybko. Check engine z kolei to inna bajka, po czyszczeniu dolotu od EGR do kolektora na razie się nie pojawia. W razie czego majstry mówią, że bezproblemowo można ten EGR zaślepić (silnik 3.0TDI CAPA 2010 r.), w sterowniku wyłączyć i będzie OK, również DPF na tym nie ucierpi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się